forrs: Secret

nah, a vgigjtszsok O: :
Warcraft 3: Reign of Chaos:
1. kampny: Emberek: 1. plya: The Defense of Strahnbrad:
Ht tbb feladat is van...ha jl emlkszem az els az, amikor egy kis Timmy (little Timmy) nevezet fit kell megmenteni. Egy asszony kr tled segtsget, s lefordtva valami olyasmit mond, hogy a gnollok (kutyaszer izk) elraboltk a fit, s krdi, hogy vissza tudod-e vinni neki kis Timmy-t. Kutasd fel a gnollokat, ha jl emlkszem, valahol keletre vannak onnan, ahol Timmy anyja van. Ha elrted a helyet, ahol Timmy van (azt hiszem egy ketrecben), akkor nyrd ki a gnollokat, s trd fel a ketrecet (ha abban van, mr nem emlkszem). Az anyja (taln Alicia a neve), ha jl emlkszem odamegy Timmyhez, ha mr kiszabadtottad, s ad neked egy Ring of Protection +1-et.
Egy msik feladat ezutn valami olyasmi, hogy egy Gerard nev ficknak elveszett a knyve. Egy Menag nev bandita lopta el, vagyszerezte meg, vagy izklte el, na mindegy. Megintcsak valahol keletre lesz, elmletileg. Ha elrtl hozz, akkor nyrd ki t meg a banditit, majd trj vissza Gerard-hoz, aki ad neked egy Tome of Strength-et (ne keresd a cuccaid kztt, az nem olyan dolog).
Menj elre megint, s majd Strahnbrad kapujnl (taln ott) lesz egy rvidfilm. Abban lesz egy jabb kldets (az utols). Az utols feladat az, hogy ld meg a Slave Master-t, aki valahol szak-nyugaton van (taln ott). Ha ott vagy, s kinyrtad, akkor rlhetsz, a plynak vge, s jn a vgefilm.
Megjegyzs: A jtk menete kzben tallhatsz pr rdekessget, vagy egy-kt segt dolgot, de jobb, ha te tallod azokat meg egyedl. Ja, s a kldetsek neveit is felsorolom, htha knnyebb gy: Timmy-t kell megmenteni: Save Timmy
Gerard knyve: Bandit Lord
Slave Master kinyrsa: Defend Strahnbrad
1. kampny: Emberek: 2. plya: Blackrock & Roll:
Az els, s legfbb feladat, hogy ptsd egy Barrack-ot, kt Farm-ot, s tants be 6 Footman-t.
Ha elkezded a krlnzegetst, akkor jobbra rgtn tallsz egy Mortar Team-et (olyanok, mint kt sszeragadt, trpe krapek), a neve Feranor Steeltoe. ad neked egy feladatot, hogy ld meg a nagy feketesrknyt, akinek a neve Searinox. Keletebbre lesz tled, s mivel repl, ezrt csak Rifleman-ek (szakllas, csuklys, kpenyes fickk) tudjk tmadni, akiket erre a clra megkapsz Feranor Steeltoe-tl (4-et kapsz, azokat, akik krltte vannak). Ha meglted Searinox-ot, akkor szedd fel a "szvt", ami a megdglsekor jtt el (kinycsesldnak nz ki, mg fel nem szeded, mint ahogy nagy rsze a trgyaknak...azt hiszem), s vidd el Feranor Steeltoe-nak, aki elveszi, s ad rte egy Orb of Fire-t.
Ezutn csinld meg a legfbb feladatot, ha mg nem volnl vele ksz, s ha azzal ksz vagy, akkor megjelenik egy rvidfilm, amiben odamegy egy Blademaster illzija, majd 3 ember hallt mutatja {gyengbb idegzeteknek mondom, annyira nem ronda}). Ezutn megkapod az utols feladatot, hogy megld a Blademaster-t. Ha akarod, eltte elpusztthatod az ork bzist, ami szakra van tled, de nem muszj, csak akkor mr nem tmadnak tovbb (de nem vszesek a tmadsok...br attl fgg, kinek mi a vszes). A Blademaster valahol szakkeletre lesz, de a trkp mutatni fogja...azt hiszem. A lnyeg, hogy csinlj annyi harcost, amennyit csak tudsz, s gy menj a Blademaster ellen, mert elg ers. Ha kinyrtad, akkor a kampnynak vge, jn a vgefilm.
Kldetsek nevei: Fogalmam sincs, sehol sincs lerva..."xdd
1. kampny: Emberek: Kisfilm: Jaina's Meeting:
Ebben a kisfilmben a kampny elejn lthat filmben lv prfta elmegy a Violet Citadel-be (Viola Citadella szabadfordtsban), hogy szljon az arkmgusnak, Antonidasnak a kzelg veszlyrl, m sem veszi komolyan t (mint ahogy a kampny eltti filmben sem veszi komolyan t a kirly). Ekkor a prfta elmegy, majd megjelenik egy lila kpnyeges lny, Jaina Proudmoore, aki beszl egy adagot Antonidasszl, majd elmegy. Hogy hova, az a kvetkez kampnybl kiderl.
1. kampny: Emberek: 3. plya: Ravages of the Plague:
A f feladat, hogy felfedezd a krnyket. Tudom, elgg kevs az inf, de nekem sem volt tbb. De az nagyon fontos, hogy Arthas s Jaina (a kt hs) tllje a dolgot. Ha elindulsz, akkor hamar egy asszonyba fustz, aki tjkoztat a tmegrl a hdnl. mikor a hdhoz rsz, akkor ltni fogod, hogy azt valaki lerombolta, ezrt kerlnd kell (amgy ugyanezt mondja el a fick, aki a hdnl beszl, gyhogy aki rti az angolt elg jl, annak ez nem problma). Majd azt hiszem ksbb, eljutsz egy terletre, ahol emberek rohannak a banditk ell. Nyrd ki a banditkat, s akkor utna odamegy hozzd egy falusi, s ad neked egy Potion of Greater Healinget. Majd egy fick (nem tudom, hogy egybl, vagy menned kell mg, mr rgen jtszottam azt a plyt) szl neked egy vzessrl, aminek gygyt ereje van. Itt kapod az jabb kldetst.
A feladatod mr az is, hogy felkeresd a Fountain of Health-et. A dolog nem bonyolult, csak hossz.
Kzben va, lehet hogy mg korbban, de csatlakoznak hozzd footman-ek, szm szerint 3. Vagyis csak akkor csatlakoznak, ha nem lik meg ket eltte, mert gy tallsz rjuk, hogy ppen harcolnak...csontvzakkal. Utna msz, msz tovbb, jn egy rvidfilm, amiben a granaryrl (nem tudom, mi az, valami raktrnak nz ki) beszlnek. ha tovbbmsz, akkor tallkozol egy vagy kt (mr nem tudom, hnnyal) priesttel (pappal, akinek gy tetszik). A priestek hasznosak, mert tudnak gygytani (aki mg nem jtt volna r, azaz mg nem jtszott kln jtkot is). Ksbb mg egy mortar teammel is, aki csatlakozik hozzd (nem mintha a priest(ek) nem). Ja, amgy a priestek adnak egy j feladatot, hogy rombold le a grain warehouset (nem tudom, mit), ami a plya vgn van.
Igazn mr nincs mit segtenem, max annyit, hogy van kzben egy Kel'thuzad nev necromancer (vmi stt varzslszersg), akinek fontos szerepe lesz majd mg. Ha elrtl a grain warehousehoz, akkor nyrd ki az reit, majd rombold le az pletet. Ezzel a plynak vge, jn a rvidfilm, s a kvetkez plya.
1. kampny: Emberek: 4. plya: The Cult of the Damned:
Ennek a plynak az elejn egy bzist kell csinlnod, azaz mr egy alap rsze megvan, de mg szksges egy adag fejleszts. Csinlj egy sereget, s menj szak-nyugatra, ahol egy lhalott bzist tallsz. Rombold le, majd csinlj mg sereget (ha mg van elg kajd r), s indulj el szakra a volt lhalott bzistl. Ha felrtl, akkor hamarosan elrsz egy helyre, ahol egy kisfilm lesz, benne egy necromancerrel. Ha vge a filmnek, akkor haladj tovbb, s akkor majd tallsz egy slaughterhouset, vele 4 vagy 5 abominationnel. Ha azokat kinyrtad, akkor haladj tovbb keletre, s elrsz Kel'thuzadhoz. Nyrd ki (illetve teljesen nem tudod, majd a vgefilmben dglik meg), majd jn a vgefilm.
1. kampny: Emberek: 5. plya: March of the Scourge:
Szval...ezen a plyn az a feladatod, hogy megvdj egy falut (Heartglent) az lhalottak tmadstl. 30 percig kell kibrnod, azaz addig, amg Uther megrkezik. rdemes vdekezni, krlnzni nem fontos...azaz pr rdekessg itt is van, de majd azt megtallod. A feladat eleinte knny, rdemes tornyokat pteni, de mondjuk teljes fejlesztssel a mortar teamek is hasznosak lehetnek. Priestekbl tarts nhnyat, viszont csatba nem rdemes kldeni ket, mert sokszor fclpontok.
Valahol a 15. perc krnykn (vagy ksbb) Arthas rteslni fog egy karavnrl, ami rombolja a krnyket. Ezt a feladatot nem fontos megcsinlni, de aki akarja, megcsinlja, aki nem...ht ez van.
Az utols tmads a falu ellen baromi ers lesz. Kt Lich (nv szerint: Venim Iceblade (a lila) s Calis Wraithson (a zld)) fogja vezrelni a csapatokat a falu ellen. Nem baj, ha csak egy-kt pleted marad a plya vgre (velem elsre ez trtnt), a lnyeg, hogy brd ki 30 percig, s ksz. Ha ezt megtetted, akkor vge, jn a vgefilm.
1. kampny: Emberek: Kisfilm: The Prince and the Prophet:
Ez a kisfilm a prfta jabb prblkozsrl szl (mint ahogy mr ktszer is). A prfta megprblja Arthast j tra trteni, hogy ha meg akarja menteni az embereit, utazzanak nyugatra, m a herceg nem hallgat r. A prfta gy lemond Arthasrl, majd elmegy. Nem sokkal ksbb, megjelenik Jaina, s megprblja mg Arthast befolysolni, hogy halgasson a prftra...de nem jn ssze. gy ht elindulnak Starholme fel.
1. kampny: Emberek: 6. plya: The Culling:
Ez a plya elg nehz, ha nem vdekezel s tmadsz egyszerre (mg kiss gy is nehz). A feladatod az, hogy kinyrj 100 megfertztt embert. Az emberek elrshez szt kell rombolnod a hzakat, majd ha az megvan, akkor minden hzbl 4-4 zldes ember jn ki, akik kb. 5 msodpercen bell zombiv vltoznak, akiket mr meglhetsz. Ha csak ennyibl llna a feladat, mg nem is lenne nehz, viszont amint elkezded rombolni a hzakat, megjelenik egy Dreadlord, akinek Mal'ganis a neve, s a ksbbiekben mg fontos szerephez jut. Szval, Mal'ganis is nyrja ki az "ember-zombi"kat, szal neked minl gyorsabban kell. Anlkl nem nyerhetsz, ha minimum egyszer nem nyrod ki Mal'ganist. Ha meglted, akkor azt hiszem 3 percig nem tr vissza. 3 perc kevsnek tnhet, de nem az, hogyha olyan helyen rombolsz, ahol sok hz van egy csomban. 3 perc utn Mal'ganis ismt idegesteni fog, ht...ezellen semmit sem tehetsz.
Az elejn azrt emltettem vdelmet is, mert kzben a bzisodat tmadjk, s a nyershez (sajnos) a bzisodnak meg kell maradnia. A tmadsok ltalban nem annyira ersek, de rdemes ers vdelmet csinlni, akkor nem lesz igazn nehz.
Ha ksz vagy a 100 "ember-zombi" kinyrsval, akkor rlhetsz, a plyt befejezted, s jn a vgefilm.
Egy rdekessg, amit n nem talltam meg, de olvastam rla: a plya bal oldalnak nagyjbl a kzepn vannak ketrecek, bennk 2 owlbear (valami macskamedve, vagy mi) s 2 patkny. Trd szt a ketreceket, s nyrd ki az llatokat. Az egyik patknyt viszont nem tudod kinyrni, mivel 100% evasionja (nem tudom mi az, a lnyege, hogy tmadst vd ki vele) van. Elmletileg gy tudod meglni, ha sokszor, azt hiszem gyorsan kattintgatsz r (nem tudom, hogy jobbal vagy ballal). Ha valahogyan sikerlt felrobbantanod (mert azt olvastam, h felrobban), akkor hagy maga utn egy Talisman of Evasiont.
1. kampny: Emberek: Kisfilm: Divergent Courses:
Ebben a kisfilmben kt dolog trtnik. Az els, hogy Jaina Starholme romjaihoz megy, majd kveti t Uther. Uther kifaggatja Jainat, hogy Arthas mit mvelt, s hova tart. Mikor Uther megtudja, hogy Northrendre megy, tkozza Arthast, majd Jainahoz intz nyugtat szavakat, hogy semmi dolga ezzel a mszrlssal. Mikor Uther elmegy, megjn a prfta, aki azt mondja Jainanak, hogy Arthas meghal Northrenden. Jaina vdi Arthast. Majd a prfta ugyanazt tancsolja Jainanak, mint Arthasnak: utazzon nyugatra, az si Kalimdor fldjeire, mivel csak ott segthet ezen a fldn, hogy ne pusztuljon el.
1. kampny: Emberek: 7. plya: The Shores of Northrend:
Ezen a plyn az els feladatod, hogy keress egy aranybnyt. A feladat nem nehz, csak egy pr szrny tmad tged.
Ha elrtl az aranybnyhoz, akkor egy rvidfilm jn, amiben megjelenik egy Mountain King, Muradin Bronzebeard, aki azt hiszi, hogy Arthas a megmentsre jtt. Miutn megtudja, hogy nem, csak annyit tesz, hogy segt Arthasnak (na j, az azrt elg nagy segtsg). Kzben mg elmondja, vagy valahogyan kiderl, hogy egy trpe bzis bajban van, s meg kne menteni ket. Csinlj sereget, majd menj el a trpe bzishoz (de azrt pts vdelmet a bzisodhoz, mert tmadjk), s puszttsd el az lhalott bzist, amelyik tmadja a trpkt.
Ha az ksz, akkor mr csak az a feladatod, hogy puszttsd el Mal'ganis bzist. Legyen max sereged, hasznos lehet... Ha ksz a nagy lhalott bzis lerombolsa, akkor a plynak vge, jn a vgefilm.
1. kampny: Emberek: 8. plya: Dissesion:
A plya lnyege az, hogy puszttsd el a hajkat, amivel Arthas s Muradin hazatrhetne Loarderonba. Mikor elindulsz, megvan a kt hsd s mg kt mortar teamed. Nem tl sok, de majd megltod, ksbb mi lesz. Szval, indulj el az egyetlen irnyba, amerre elindulhatsz. Arthas meg Muradin azonnal megszlal (valami olyasmirl, hogy tbb ember kne). Nemsok tallkozol pr lhalottal, azokat nyrd ki. Majd hamarosan tallsz egy mercenary campet, ahol szerezhetsz egy adag katont (van pnzed, nyugi). Iz...rdemes ice troll priestbl kettt venned, valamint a tbbibl egyet vagy kettt (n egyet vettem rgebben). Indulj tovbb, tallkozol majd mg lhalottakkal, azokat csak nyrd ki, de vigyzz kzben a mortar teamekre, valamint az ice troll priestekre is. Hamarosan tallsz mgegy mercenary campet, ott is vegyl katonkat (mr nem tudom, hogy miket/kiket rul). rdemes mindegyikbl egyet-egyet venni (az mr alapbl hrom segd). Ha msz tovbb, akkor tallsz egy olyan helyet, ahol egy hossz t vezet a tloldali hajhoz. Az egyetlen problma az, hogy az ton vgig spirit towerek vannak (amik termszetesen rdtmadnak). Az egyetlen szerencsd az, hogy az t eltt van egy goblin "nemtudommi,dehasznos" (xd), ahol vehetsz egy amulettet (a kpe egy srga-kk, rombuszflesget mutat), ami tteleportl a tloldalra, CSAKHOGY: elszr t kell menned egyvalakivel (rdemes egy hssel), aki majd segt. A lnyeg, hogy ne az a hs menjen t a tloldalra, akinl az amulett van. Mivel amikor az amulett nlkli hs tr, a msiknak csak hasznlnia kell a trgyat. Az is fontos, hogy minden katona az amulettes hs kzelben legyen, mert klnben ket nem teleportlja t. Van egy olyan hely is, ahol a mortar teameket kell hasznlnod. A fkat kell kidntened, a mortar teamek "attack ground" (vagy milyen) kpessgvel. Ha az megvan, tjutsz ott is. Kzben mg tallsz egy utols mercenary campet. Ott is vegyl katonkat (priesteket, ha vannak). Majd vidd vgig a plyt, s ksz, jn a vgefilm, ahol Arthas baromi, de baromi szemtt vlik.
1. kampny: Emberek: 9. plya: Froustmourne:
Ezen a plyn az az els feladat, hogy szerezd meg a Froustmourne nevezet kardot. A feladat nem igazn nehz, s idben sem tl hossz. A kardot Arthassal, Muradinnal, kt knighttal s hrom (taln) riflemannel. Mikzben ket irnytod, a bzisodat is vdened kell, mivel Mal'ganis serege, valamint egy msik lhalott sereg is tmad. Csinlj sereget a bzisodhoz, mivel Arthashoz senkit sem tudsz kldeni. Az lhalottak hrom oldalrl tmadnak. rdemes minden oldalra egy-egy priestet rakni, valamint egy-egy mortar team is hasznos lehet, azonban olyanok is kellenek, akik ersen tudnak lgi harcosokra tmadni (pl.: gargoyleok). Kzben Arthassal s Muradinnal indulj el az egyetlen irnyba, amerre mehetsz. Vigyzz a katonidra, ha Arthassal nem gygytod ket nha, akkor cseszheted. Lesz egy hely, ahol ghostok s wraithek lesznek. Azokra vigyzz: belekltzhetnek a harcosaid testbe. Ha azon tl vagy, nemsok elrsz a vgpontra, ahol egy gynevezett The Guardian lesz. Ha megtalltad, akkor kiss menj htra, mert akkor nem tmad rd egybl, mikor vge van a szvegnek. Ha befejezte a szvegelst, tmadd le, s gyzd le. Ha nem gyzd le, akkor megszvtad, kezdheted elszr a plyt (azt hiszem). Tmadj Muradin thunder clapjvel meg a "baltadoblsval", valamint Arthas holy lightja is hasznos, mivel az r lhalott. Ha legyzted, jn egy rvidfilm, amiben Muradin meghal, s Arthas megszerzi a Froustmournet (szemt Arthas, megli Muradint). Ha Arthas visszatrt a bzisra, jhet a plya msodik fele.
A plya tovbbi rszben az a feladatod, hogy rombold le Mal'ganis bzist. Nehz feladat, egyrszt mert baromi nagy a bzisa, msrszt, mert ers a serege. Itt nem tudok mit ajnlani, csak annyit, hogy csinlj akkora sereget, amekkort tudsz (azaz 90 hsnyinak megfelel katont. Ha az ksz, akkor indulj el Mal'ganis ellen. Ja, igen, prisetekbl csinlj vagy hrmat, mortar teamekbl vagy tt, a tbbibl meg ahogy gondolod. Valamint ha kifogytl az aranybl, akkor ha jl emlkszem, van egy aranybnya, valahol szakra, de...nem biztos, gy ht gazdlkodj okosan. Ha elindultl Mal'ganis ellen, akkor figyelj arra, hogy ne tmadjanak a seregedre kzben, mert az gz, alapbl megfogyatkozik a sereged, Mal'ganis viszont nem igazn. Ha legyzted Mal'ganist, akkor rlhetsz, vge a plynak, s ezzel az emberek kampnynak is.
1. kampny: Emberek: Finl: Arthas' Betrayal:
A finlban Arthas visszatr a loarderoni palotba, kzben nneplik. Az nnepls azonban oktalan, hiszen Arthas, mikor betr apja, II Terenas kirly trntermbe, elrulja Loarderont, megli a kirlyt. Miutn meglte, apja gyrje vresen gurul a fldre, s ezutn Loarderonnak vge, elkezddik az lhalottak ideje.
|