forrás: Secret
nah, a végigjátszások O: :
Warcraft 3: Reign of Chaos:
1. kampány: Emberek: 1. pálya: The Defense of Strahnbrad:
Hát több feladat is van...ha jól emlékszem az első az, amikor egy kis Timmy (little Timmy) nevezetű fiút kell megmenteni. Egy asszony kér tőled segítséget, és lefordítva valami olyasmit mond, hogy a gnollok (kutyaszerű izék) elrabolták a fiát, és kérdi, hogy vissza tudod-e vinni neki kis Timmy-t. Kutasd fel a gnollokat, ha jól emlékszem, valahol keletre vannak onnan, ahol Timmy anyja van. Ha elérted a helyet, ahol Timmy van (azt hiszem egy ketrecben), akkor nyírd ki a gnollokat, és törd fel a ketrecet (ha abban van, már nem emlékszem). Az anyja (talán Alicia a neve), ha jól emlékszem odamegy Timmyhez, ha már kiszabadítottad, és ad neked egy Ring of Protection +1-et.
Egy másik feladat ezután valami olyasmi, hogy egy Gerard nevű fickónak elveszett a könyve. Egy Menag nevű bandita lopta el, vagyszerezte meg, vagy izékélte el, na mindegy. Megintcsak valahol keletre lesz, elméletileg. Ha elértél hozzá, akkor nyírd ki őt meg a banditáit, majd térj vissza Gerard-hoz, aki ad neked egy Tome of Strength-et (ne keresd a cuccaid között, az nem olyan dolog).
Menj előre megint, és majd Strahnbrad kapujánál (talán ott) lesz egy rövidfilm. Abban lesz egy újabb küldetés (az utolsó). Az utolsó feladat az, hogy öld meg a Slave Master-t, aki valahol észak-nyugaton van (talán ott). Ha ott vagy, és kinyírtad, akkor örülhetsz, a pályának vége, és jön a végefilm.
Megjegyzés: A játék menete közben találhatsz pár érdekességet, vagy egy-két segítő dolgot, de jobb, ha te találod azokat meg egyedül. Ja, és a küldetések neveit is felsorolom, hátha könnyebb úgy: Timmy-t kell megmenteni: Save Timmy
Gerard könyve: Bandit Lord
Slave Master kinyírása: Defend Strahnbrad
1. kampány: Emberek: 2. pálya: Blackrock & Roll:
Az első, és legfőbb feladat, hogy építsd egy Barrack-ot, két Farm-ot, és taníts be 6 Footman-t.
Ha elkezded a körülnézegetést, akkor jobbra rögtön találsz egy Mortar Team-et (olyanok, mint két összeragadt, törpe krapek), a neve Feranor Steeltoe. Ő ad neked egy feladatot, hogy öld meg a nagy feketesárkányt, akinek a neve Searinox. Keletebbre lesz tőled, és mivel repül, ezért csak Rifleman-ek (szakállas, csuklyás, köpenyes fickók) tudják támadni, akiket erre a célra megkapsz Feranor Steeltoe-tól (4-et kapsz, azokat, akik körülötte vannak). Ha megölted Searinox-ot, akkor szedd fel a "szívét", ami a megdöglésekor jött elő (kinycsesládának néz ki, míg fel nem szeded, mint ahogy nagy része a tárgyaknak...azt hiszem), és vidd el Feranor Steeltoe-nak, aki elveszi, és ad érte egy Orb of Fire-t.
Ezután csináld meg a legfőbb feladatot, ha még nem volnál vele kész, és ha azzal kész vagy, akkor megjelenik egy rövidfilm, amiben odamegy egy Blademaster illúziója, majd 3 ember halálát mutatja {gyengébb idegzetűeknek mondom, annyira nem ronda}). Ezután megkapod az utolsó feladatot, hogy megöld a Blademaster-t. Ha akarod, előtte elpusztíthatod az ork bázist, ami északra van tőled, de nem muszáj, csak akkor már nem támadnak tovább (de nem vészesek a támadások...bár attól függ, kinek mi a vészes). A Blademaster valahol északkeletre lesz, de a térkép mutatni fogja...azt hiszem. A lényeg, hogy csinálj annyi harcost, amennyit csak tudsz, és úgy menj a Blademaster ellen, mert elég erős. Ha kinyírtad, akkor a kampánynak vége, jön a végefilm.
Küldetések nevei: Fogalmam sincs, sehol sincs leírva..."xdd
1. kampány: Emberek: Kisfilm: Jaina's Meeting:
Ebben a kisfilmben a kampány elején látható filmben lévő próféta elmegy a Violet Citadel-be (Viola Citadella szabadfordításban), hogy szóljon az arkmágusnak, Antonidasnak a közelgő veszélyről, ám ő sem veszi komolyan őt (mint ahogy a kampány előtti filmben sem veszi komolyan őt a király). Ekkor a próféta elmegy, majd megjelenik egy lila köpönyeges lány, Jaina Proudmoore, aki beszél egy adagot Antonidasszál, majd elmegy. Hogy hova, az a következő kampányból kiderül.
1. kampány: Emberek: 3. pálya: Ravages of the Plague:
A fő feladat, hogy felfedezd a környéket. Tudom, eléggé kevés az infó, de nekem sem volt több. De az nagyon fontos, hogy Arthas és Jaina (a két hős) túlélje a dolgot. Ha elindulsz, akkor hamar egy asszonyba fustz, aki tájékoztat a tömegről a hídnál. mikor a hídhoz érsz, akkor látni fogod, hogy azt valaki lerombolta, ezért kerülnöd kell (amúgy ugyanezt mondja el a fickó, aki a hídnál beszél, úgyhogy aki érti az angolt elég jól, annak ez nem probléma). Majd azt hiszem később, eljutsz egy területre, ahol emberek rohannak a banditák elől. Nyírd ki a banditákat, és akkor utána odamegy hozzád egy falusi, és ad neked egy Potion of Greater Healinget. Majd egy fickó (nem tudom, hogy egyből, vagy menned kell még, már régen játszottam azt a pályát) szól neked egy vízesésről, aminek gyógyító ereje van. Itt kapod az újabb küldetést.
A feladatod már az is, hogy felkeresd a Fountain of Health-et. A dolog nem bonyolult, csak hosszú.
Közben va, lehet hogy még korábban, de csatlakoznak hozzád footman-ek, szám szerint 3. Vagyis csak akkor csatlakoznak, ha nem ölik meg őket előtte, mert úgy találsz rájuk, hogy éppen harcolnak...csontvázakkal. Utána mész, mész tovább, jön egy rövidfilm, amiben a granaryről (nem tudom, mi az, valami raktárnak néz ki) beszélnek. ha továbbmész, akkor találkozol egy vagy két (már nem tudom, hánnyal) priesttel (pappal, akinek úgy tetszik). A priestek hasznosak, mert tudnak gyógyítani (aki még nem jött volna rá, azaz még nem játszott külön játékot is). Később még egy mortar teammel is, aki csatlakozik hozzád (nem mintha a priest(ek) nem). Ja, amúgy a priestek adnak egy új feladatot, hogy rombold le a grain warehouset (nem tudom, mit), ami a pálya végén van.
Igazán már nincs mit segítenem, max annyit, hogy van közben egy Kel'thuzad nevű necromancer (vmi sötét varázslószerűség), akinek fontos szerepe lesz majd még. Ha elértél a grain warehousehoz, akkor nyírd ki az őreit, majd rombold le az épületet. Ezzel a pályának vége, jön a rövidfilm, és a következő pálya.
1. kampány: Emberek: 4. pálya: The Cult of the Damned:
Ennek a pályának az elején egy bázist kell csinálnod, azaz már egy alap része megvan, de még szükséges egy adag fejlesztés. Csinálj egy sereget, és menj észak-nyugatra, ahol egy élőhalott bázist találsz. Rombold le, majd csinálj még sereget (ha még van elég kajád rá), és indulj el északra a volt élőhalott bázistól. Ha felértél, akkor hamarosan elérsz egy helyre, ahol egy kisfilm lesz, benne egy necromancerrel. Ha vége a filmnek, akkor haladj tovább, és akkor majd találsz egy slaughterhouset, vele 4 vagy 5 abominationnel. Ha azokat kinyírtad, akkor haladj tovább keletre, és elérsz Kel'thuzadhoz. Nyírd ki (illetve teljesen nem tudod, majd a végefilmben döglik meg), majd jön a végefilm.
1. kampány: Emberek: 5. pálya: March of the Scourge:
Szóval...ezen a pályán az a feladatod, hogy megvédj egy falut (Heartglent) az élőhalottak támadásától. 30 percig kell kibírnod, azaz addig, amíg Uther megérkezik. Érdemes védekezni, körülnézni nem fontos...azaz pár érdekesség itt is van, de majd azt megtalálod. A feladat eleinte könnyű, érdemes tornyokat építeni, de mondjuk teljes fejlesztéssel a mortar teamek is hasznosak lehetnek. Priestekből tarts néhányat, viszont csatába nem érdemes küldeni őket, mert sokszor főcélpontok.
Valahol a 15. perc környékén (vagy később) Arthas értesülni fog egy karavánról, ami rombolja a környéket. Ezt a feladatot nem fontos megcsinálni, de aki akarja, megcsinálja, aki nem...hát ez van.
Az utolsó támadás a falu ellen baromi erős lesz. Két Lich (név szerint: Venim Iceblade (a lila) és Calis Wraithson (a zöld)) fogja vezérelni a csapatokat a falu ellen. Nem baj, ha csak egy-két épületed marad a pálya végére (velem elsőre ez történt), a lényeg, hogy bírd ki 30 percig, és kész. Ha ezt megtetted, akkor vége, jön a végefilm.
1. kampány: Emberek: Kisfilm: The Prince and the Prophet:
Ez a kisfilm a próféta újabb próbálkozásáról szól (mint ahogy már kétszer is). A próféta megpróbálja Arthast jó útra téríteni, hogy ha meg akarja menteni az embereit, utazzanak nyugatra, ám a herceg nem hallgat rá. A próféta így lemond Arthasról, majd elmegy. Nem sokkal később, megjelenik Jaina, és megpróbálja még Arthast befolyásolni, hogy halgasson a prófétára...de nem jön össze. Így hát elindulnak Starholme felé.
1. kampány: Emberek: 6. pálya: The Culling:
Ez a pálya elég nehéz, ha nem védekezel és támadsz egyszerre (még kissé úgy is nehéz). A feladatod az, hogy kinyírj 100 megfertőzött embert. Az emberek eléréséhez szét kell rombolnod a házakat, majd ha az megvan, akkor minden házból 4-4 zöldes ember jön ki, akik kb. 5 másodpercen belül zombivá változnak, akiket már megölhetsz. Ha csak ennyiből állna a feladat, még nem is lenne nehéz, viszont amint elkezded rombolni a házakat, megjelenik egy Dreadlord, akinek Mal'ganis a neve, és a későbbiekben még fontos szerephez jut. Szóval, Mal'ganis is nyírja ki az "ember-zombi"kat, szal neked minél gyorsabban kell. Anélkül nem nyerhetsz, ha minimum egyszer nem nyírod ki Mal'ganist. Ha megölted, akkor azt hiszem 3 percig nem tér vissza. 3 perc kevésnek tűnhet, de nem az, hogyha olyan helyen rombolsz, ahol sok ház van egy csomóban. 3 perc után Mal'ganis ismét idegesíteni fog, hát...ezellen semmit sem tehetsz.
Az elején azért említettem védelmet is, mert közben a bázisodat támadják, és a nyeréshez (sajnos) a bázisodnak meg kell maradnia. A támadások általában nem annyira erősek, de érdemes erős védelmet csinálni, akkor nem lesz igazán nehéz.
Ha kész vagy a 100 "ember-zombi" kinyírásával, akkor örülhetsz, a pályát befejezted, és jön a végefilm.
Egy érdekesség, amit én nem találtam meg, de olvastam róla: a pálya bal oldalának nagyjából a közepén vannak ketrecek, bennük 2 owlbear (valami macskamedve, vagy mi) és 2 patkány. Törd szét a ketreceket, és nyírd ki az állatokat. Az egyik patkányt viszont nem tudod kinyírni, mivel 100% evasionja (nem tudom mi az, a lényege, hogy támadást véd ki vele) van. Elméletileg úgy tudod megölni, ha sokszor, azt hiszem gyorsan kattintgatsz rá (nem tudom, hogy jobbal vagy ballal). Ha valahogyan sikerült felrobbantanod (mert azt olvastam, h felrobban), akkor hagy maga után egy Talisman of Evasiont.
1. kampány: Emberek: Kisfilm: Divergent Courses:
Ebben a kisfilmben két dolog történik. Az első, hogy Jaina Starholme romjaihoz megy, majd követi őt Uther. Uther kifaggatja Jainat, hogy Arthas mit művelt, és hova tart. Mikor Uther megtudja, hogy Northrendre megy, átkozza Arthast, majd Jainahoz intéz nyugtató szavakat, hogy semmi dolga ezzel a mészárlással. Mikor Uther elmegy, megjön a próféta, aki azt mondja Jainanak, hogy Arthas meghal Northrenden. Jaina védi Arthast. Majd a próféta ugyanazt tanácsolja Jainanak, mint Arthasnak: utazzon nyugatra, az ősi Kalimdor földjeire, mivel csak ott segíthet ezen a földön, hogy ne pusztuljon el.
1. kampány: Emberek: 7. pálya: The Shores of Northrend:
Ezen a pályán az első feladatod, hogy keress egy aranybányát. A feladat nem nehéz, csak egy pár szörny támad téged.
Ha elértél az aranybányához, akkor egy rövidfilm jön, amiben megjelenik egy Mountain King, Muradin Bronzebeard, aki azt hiszi, hogy Arthas a megmentésére jött. Miután megtudja, hogy nem, csak annyit tesz, hogy segít Arthasnak (na jó, az azért elég nagy segítség). Közben még elmondja, vagy valahogyan kiderül, hogy egy törpe bázis bajban van, és meg kéne menteni őket. Csinálj sereget, majd menj el a törpe bázishoz (de azért építs védelmet a bázisodhoz, mert támadják), és pusztítsd el az élőhalott bázist, amelyik támadja a törpökét.
Ha az kész, akkor már csak az a feladatod, hogy pusztítsd el Mal'ganis bázisát. Legyen max sereged, hasznos lehet... Ha kész a nagy élőhalott bázis lerombolása, akkor a pályának vége, jön a végefilm.
1. kampány: Emberek: 8. pálya: Dissesion:
A pálya lényege az, hogy pusztítsd el a hajókat, amivel Arthas és Muradin hazatérhetne Loarderonba. Mikor elindulsz, megvan a két hősöd és még két mortar teamed. Nem túl sok, de majd meglátod, később mi lesz. Szóval, indulj el az egyetlen irányba, amerre elindulhatsz. Arthas meg Muradin azonnal megszólal (valami olyasmiről, hogy több ember kéne). Nemsoká találkozol pár élőhalottal, azokat nyírd ki. Majd hamarosan találsz egy mercenary campet, ahol szerezhetsz egy adag katonát (van pénzed, nyugi). Izé...érdemes ice troll priestből kettőt venned, valamint a többiből egyet vagy kettőt (én egyet vettem régebben). Indulj tovább, találkozol majd még élőhalottakkal, azokat csak nyírd ki, de vigyázz közben a mortar teamekre, valamint az ice troll priestekre is. Hamarosan találsz mégegy mercenary campet, ott is vegyél katonákat (már nem tudom, hogy miket/kiket árul). Érdemes mindegyikből egyet-egyet venni (az már alapból három segéd). Ha mész tovább, akkor találsz egy olyan helyet, ahol egy hosszú út vezet a túloldali hajóhoz. Az egyetlen probléma az, hogy az úton végig spirit towerek vannak (amik természetesen rádtámadnak). Az egyetlen szerencséd az, hogy az út előtt van egy goblin "nemtudommi,dehasznos" (xd), ahol vehetsz egy amulettet (a képe egy sárga-kék, rombuszféleséget mutat), ami átteleportál a túloldalra, CSAKHOGY: először át kell menned egyvalakivel (érdemes egy hőssel), aki majd segít. A lényeg, hogy ne az a hős menjen át a túloldalra, akinél az amulett van. Mivel amikor az amulett nélküli hős átér, a másiknak csak használnia kell a tárgyat. Az is fontos, hogy minden katona az amulettes hős közelében legyen, mert különben őket nem teleportálja át. Van egy olyan hely is, ahol a mortar teameket kell használnod. A fákat kell kidöntened, a mortar teamek "attack ground" (vagy milyen) képességével. Ha az megvan, átjutsz ott is. Közben még találsz egy utolsó mercenary campet. Ott is vegyél katonákat (priesteket, ha vannak). Majd vidd végig a pályát, és kész, jön a végefilm, ahol Arthas baromi, de baromi szemétté válik.
1. kampány: Emberek: 9. pálya: Froustmourne:
Ezen a pályán az az első feladat, hogy szerezd meg a Froustmourne nevezetű kardot. A feladat nem igazán nehéz, és időben sem túl hosszú. A kardot Arthassal, Muradinnal, két knighttal és három (talán) riflemannel. Miközben őket irányítod, a bázisodat is védened kell, mivel Mal'ganis serege, valamint egy másik élőhalott sereg is támad. Csinálj sereget a bázisodhoz, mivel Arthashoz senkit sem tudsz küldeni. Az élőhalottak három oldalról támadnak. Érdemes minden oldalra egy-egy priestet rakni, valamint egy-egy mortar team is hasznos lehet, azonban olyanok is kellenek, akik erősen tudnak légi harcosokra támadni (pl.: gargoyleok). Közben Arthassal és Muradinnal indulj el az egyetlen irányba, amerre mehetsz. Vigyázz a katonáidra, ha Arthassal nem gyógyítod őket néha, akkor cseszheted. Lesz egy hely, ahol ghostok és wraithek lesznek. Azokra vigyázz: beleköltözhetnek a harcosaid testébe. Ha azon túl vagy, nemsoká elérsz a végpontra, ahol egy úgynevezett The Guardian lesz. Ha megtaláltad, akkor kissé menj hátra, mert akkor nem támad rád egyből, mikor vége van a szövegének. Ha befejezte a szövegelést, támadd le, és győzd le. Ha nem győzöd le, akkor megszívtad, kezdheted először a pályát (azt hiszem). Támadj Muradin thunder clapjével meg a "baltadobálásával", valamint Arthas holy lightja is hasznos, mivel az őr élőhalott. Ha legyőzted, jön egy rövidfilm, amiben Muradin meghal, és Arthas megszerzi a Froustmournet (szemét Arthas, megöli Muradint). Ha Arthas visszatért a bázisra, jöhet a pálya második fele.
A pálya további részében az a feladatod, hogy rombold le Mal'ganis bázisát. Nehéz feladat, egyrészt mert baromi nagy a bázisa, másrészt, mert erős a serege. Itt nem tudok mit ajánlani, csak annyit, hogy csinálj akkora sereget, amekkorát tudsz (azaz 90 húsnyinak megfelelő katonát. Ha az kész, akkor indulj el Mal'ganis ellen. Ja, igen, prisetekből csinálj vagy hármat, mortar teamekből vagy ötöt, a többiből meg ahogy gondolod. Valamint ha kifogytál az aranyból, akkor ha jól emlékszem, van egy aranybánya, valahol északra, de...nem biztos, így hát gazdálkodj okosan. Ha elindultál Mal'ganis ellen, akkor figyelj arra, hogy ne támadjanak a seregedre közben, mert az gáz, alapból megfogyatkozik a sereged, Mal'ganisé viszont nem igazán. Ha legyőzted Mal'ganist, akkor örülhetsz, vége a pályának, és ezzel az emberek kampányának is.
1. kampány: Emberek: Finálé: Arthas' Betrayal:
A fináléban Arthas visszatér a loarderoni palotába, közben ünneplik. Az ünneplés azonban oktalan, hiszen Arthas, mikor betér apja, II Terenas király tróntermébe, elárulja Loarderont, megöli a királyt. Miután megölte, apja gyűrűje véresen gurul a földre, és ezután Loarderonnak vége, elkezdődik az élőhalottak ideje.
|