zahe
zahe


www.zahe.g-portal.hu
 / www.zahe.elivepage.com / www.humorsarok.blog.hu / www.indavideo.hu/profile/ZahAdanos

zahe


A mi humorsarkos cuccaink 
BANNEREM:
zahe

Cmoldal VICCEK
Vendgknyv/ zahe facebook
indavideo letltsek

 
AZ OLDAL

zahe

 

1.AZ OLDAL 

-fmen

-naptr

-vicc

-link

...

 

 
FMEN
 
Vicc
 
LINKEK
 
Legjobbjaink
 
RSZLETEK

2.RSZLETEK

-ismertet

-rgi jtkok

-vgigjtszsok

-pc

-redszerkvik


 
rgi jtkok lersa
 
vgigjtszsok
 
pc-s jtkok
 
Imertet
 
AMIKET NE HAGYJATOK KI

3.MINDENKPP

NZZTEK

MEG

-bleach

-death note

-inuyasha

-soul eater

-yu yu hakusho

-naruto

 
LETLTSEK

download

 
Anime lista

ANIME LISTA

Make your own banner at MyBannerMaker.com


 
Bakuman
 
Bushou renkin
 
heroes of might and magic 5

FORRS:heroes of might and magic magyarorszg a googlen

EZ csak az els 2 npnek a vgigjtszsa

Haven Kampny: 1. A Kirlyn

Clok:
- Gyjts ssze 100 parasztot
- Gyjts ssze 25 gyalogost
- Foglald el a helyrsget (ksbb a kldets folyamn)
- Izabellnak letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Izabella (max szint: 5)
Trkp:
haven1

Vgigjtszs:
 A Haven kampny els plyja oktat plyaknt szolgl. Akr jtszottl korbban a Heroes-al akr nem, vgig kell jtszanod a kldetst, mert csak gy juthatsz tovbb a msodik plyra. Izabella a plya szaknyugati sarkbl indul 3 gyalogos s egy fegyvernk ksretben. Nincs idlimit, gy nyugodtan felfedezheted a terletet.
Radsul ez egy nagyon j alkalom arra, hogy megbartkozz a kameramozgatsi lehetsgekkel. A bal egrgomb a hsmozgatsra s kijellsekre hasznlatos, mint az sszes tbbi Heroes jtkban. Az egrgrgvel fel s le lehet zoomolni (tvoltani s kzelteni). A jobb egrgomb pedig a kamera forgatsra szolgl. Br ez a funkci igen hasznos lehet a klnbz objektumok megtallsban, nagyon zavarhatja a tjkozdst. Ha problmd addna a helyes irny tekintetben, a kistrkpen (a kperny balals sarkban) nzd meg a fehr tglalap pozcijt. Itt visszahozhatod a kamert az eredeti pozciba. Azon jtkosok, akiknek ez az jts knyelmetlen, szaknak fordtva a kamert ugyangy hasznlhatjk, mint az elz Heroes-okban. Ahhoz, hogy a scrollozst minimalizljuk, szksges, hogy az egrrel egytt prbljuk bal kzzel hasznlni a nyl (kurzor) gombokat, mialatt jobb kzzel klikkelgetnk. Ahhoz, hogy Izabellra visszavigyk a kamert, a kperny aljn kattintsunk a portrjra. A kamera nzszge ekkor nem vltozik. A space (szkz) billentyvel a hsnek kiadhatjuk a parancsot a mozgsra, ha mr meg van adva egy ticl. Bnjunk vatosan az enter billentyvel, mivel ez a kr vge parancs. A kt billentyt egyszerre hasznlva nagy tvolsgokat tehetnk meg az egr hasznlata nlkl. Amikor Izabella mozgsa kzben szreveszel valami rdekeset, jobb klikkel brmikor megllthatod, s esetleg j parancsot kiadva elkldheted egy msik irnyba.

Az erd res, szval kvesd az utat dlkelet fel, amg nem tallkozol egy csapat paraszttal. A 7 paraszt nagylelken felajnlja, hogy csatlakozik hozzd, amit fogadj el. Az ton lejjebb tallunk nmi nyersanyagot s aranyat, plusz jobb oldalon mg egy keveset. Ksbb ez a pnz seregek vsrlsra lesz felhasznlva, szval szedj fel mindent amit lehet. A zszlnl morlt s mozgs bonuszt kaphatsz, ami ezen a plyn nem tl fontos. A Parasztkunyhnl egy csapat gyalogos csatlakozik hozzd, de a kunyhban ne felejtsd el megvenni a parasztokat. Dlen van egy laktanya, ahol 10 tovbbi gyalogost sorozhatsz be. Most mr az els clt tbb mint 50%-ban teljestetted. Lovagolj tovbb az ton, szedegesd a seregeket s a nyersanyagokat, addig, amg nem tallkozol nhny paraszttal, akik egy kis tvezet animcit indtanak el.
Most lesz az els csatd. Csatban a helyes kameralls megtallsa nyilvnvalan knnyebb, mint a kalandtrkpen, szval addig mozgasd a nzetet, amg meg nem tallod a neked tetszt. Alaprtelmezsben a kamera magasan van, s minden egysg nagyon kicsi. A nyl billentykkel s az egrgrgvel rkzelthetsz a hsdre, br csata kzben ennek nem sok rtelme van, jobb, ha az egsz harcteret tltod.

sszefoglals a csatatren hasznlhat parancsokrl:
- Automatikus harc (A, V): Ha knny gyzelemnek nzel elbe, akkor megengedheted a gpnek, hogy vvja meg a csatt helyetted. Ez a lehetsg az els kampnyplyn nem hasznlhat.
- Varzsls (C, S): Ezzel megnyithatod a varzsknyvedet, s varzsolhatsz. Jelenleg Izabella mg nem ismer egy varzslatot sem, gy ennek a hasznlatval vrnod kell egy kicsit.
- Visszavonuls (?): Lehetv teszi, hogy elmeneklj a csatbl. Most mg ez a funkci sem hasznlhat.
- Vdekezs (D, Szkz): Lehetv teszi, hogy egy egysg kimaradjon egy krbl s kzben vdekezsi bnuszt kapjon.
- Vrakozs (W): Ezzel az opcival ksleltetheted az egysged akcijt, hogy ksbb, a tbbiek utn kvetkezzen. Vdekezs bnuszt nem kap.
 Addig vdekezz a seregeddel, amg a parasztok 3 meznyire nem rnek. Kzben minden adand alkalommal tmadj Izabellval, majd az egysgeiddel fejezd be a munkt. Ez egy nagyon egyszer csata, szval nem szabadna semmilyen vesztesget szenvedned.

Az utat kvetve folytasd tovbb a sereg s nyersanyaggyjtst. A szlmalom nem igazn hasznos ezen a plyn, de ha mr itt van, mirt ne foglalnnk el? A szlmalmot elhagyva vlaszthatsz, hogy vagy tovbbmsz az ton kelet fel, vagy szaknak fordulsz. szak fel tovbbi lnytoborz helyek s nhny gyenge egysg vr, ahol gyakorolhatod a csatt, majd visszatrhetsz a ftra. Albb nhny tancsot olvashatsz, a csatkat illeten.
- A kampnyok jtszsakor ajnlatos minl tbb csatt megvvni, hogy a hsd tbb tapasztalati pontot szerezhessen, fejldjn.
- A legtbb lny egy krben csak egyszer t vissza. Prbljuk meg ugyanazt az egysget egy krn bell tbbszr tbb egysggel tmadni, hogy minimalizljuk a visszatsek okozta vesztesget. Elszr prbljunk egy kemnyebb egysggel tmadni (mint pl. a pnclos) akit nem igazn hat meg ha visszatnek neki, majd utna a srlkenyebb egysgekkel (pl. paraszt). Ers ellenfl ellen pp ennek a fordtottjt rdemes tenni, egy gyenge, kis ltszm egysggel kell megtni, amirt nem kr, aztn jhetnek az ersebbek, akiknek mr gysem tnek vissza.
- Ha az ellenfl nem lvs egysg, vrj rjuk a sajt trfeleden, s vdekezz, kzben gyengtsd a legnagyobb csapatot Izabella specilis tmadsval.

Amikor elred s legyzd a zombi csapatot, Izabella szintet lp. Elszr valamelyik (a gp ltal kivlasztott) elsdleges kpessge n meg. Ezutn kivlaszthatsz egy msodlagos kpzettsget, vagy egy kpessget. Szintlps utn htra van mg pr tovbbi gyalogos, akiket prblj vesztesg nlkl megverni. A Tndrkr (Faerie Ring) s az tjelz megltogatsa nem ktelez (opcionlis). Visszafel a fton tovbbi zombikkal kell megkzdened, akik mellett nmi aranyat s kincsesldt tallhatsz. A lda, vltoz mennyisg aranyat tartalmaz, amit vagy felvehetsz, vagy tapasztalati pontokk konvertlhatsz. Az arany vagy tapasztalati pont vlasztsnak krdse akr egy egsz cikk tmja lehetne: egy szl trkpen az arany hasznosabb lehet, mg a tapasztalati pont (tovbbiakban: TP) a kampnyokban lehet kifizetd, ahol a fkusz a fhsn van. Ezen a plyn tbb aranyad van, mint amennyi szksges, ezrt vlaszd a TP-t.

Tovbbra is kvesd az utat, amg nem tallkozol az utols csapat utnptlssal. A kampny vgclja j feladattal egszl ki, nyomd meg az 'O' billentyt, hogy megnzd. Az utols teendnk elfoglalni a kistrkp aljn lv helyrsget, amit egy nagyobb sereg vdelmez, szval vatosnak kell lenned. A 26 gyalogos a legveszlyesebb ellenfl, szval aprtsuk ket Izabellval, amg kzel nem rnek.


Haven Kampny: 2. Lzads

Clok:
- Foglald el Strongbow-t egy hten bell
- Gyjts ssze 100 jszt
- Foglald el Ashwoodot
- Izabellnak letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Izabella (max szint: 12)
Kezd bnuszok::
- 900 arany
- 10 Gyalogos
- 45 Paraszt
Trkp:
haven2

Vgigjtszs:
 Szerintem a 10 db gyalogos a leghasznlhatbb vlaszthat bonusz, a pnzzel nem lesz problma.
Fontos megemlteni, hogy mikzben szmos dolog van, amit a plyn megtehetsz, csak pr dolog van kzttk, ami igazn hasznos. Izabella a harmadik plyra nem vihet t sem segdhst, sem varzstrgyat vagy sereget, s a szintlpsek szma is le van korltozva. pp ezrt nem ajnlott a trkp teljes felfedezsvel s kitiszttsval foglalkozni. Ez a lers megmutatja azokat a kulcsfontossg helyeket, amik tnylegesen hasznosak Izabella fejldshez.

Els lpsben el kell foglalnod Strongbow vrost, mghozz egy hten bell! Szerencsre a vros elg kzel van a kezd pozcidhoz, gy nem kell aggdni. Az els nap menj el az t jobb oldaln lv toronyig, s az itt llomsoz 12 jszt sorozd be a seregedbe. Menj vissza a ftra s tmadd meg az utat elzr csontvzakat. Az egyszer csontik gyorsan be fogjk ltni, hogy ez bizony nem az csatjuk, viszont a csontvz jszok okozhatnak nmi sebzst. Szedd le ket gyorsan Izabellval s az jszaiddal. A csata vgeztvel vedd fel a fldn hever ngylevel lhert, ami a tovbbiakban a szerencsdet fogja nvelni.

Tipp: A csata taktikai fzisban elemezd a csatamezt. Egy j helyen lv akadlyt kihasznlva slyos vesztesgektl kmlheted meg magad, vagy akr vesztesg nlkl szhatsz meg egy csatt.
szak fel tovbb haladva ltogasd meg a kiltt. Ez felderti a krnyez terletet, s nyugat fel Strongbow-t is meglthatod. Foglald el a vrost, mieltt kifutsz az idbl. Elg gyengn vdett, mindssze pr gyalogos s paraszt rzi. Szoks szerint ldd szt a gyalogosokat az jszokkal s tmadj Izabellval, a kzelharcosokkal ne mozdulj. Amikor megvan a vros, a kvetkez feladatod 100 jsz sszegyjtse lesz, gy ajnlott vigyzni rjuk a csatkban. Miutn megcsodltad Strongbow ltkpt, megptheted az els pletet. me egy ajnlott ptsi sorrend:
- Kezd a kovccsal, ami az jsztorony egyik alapkvetelmnye
- Folytasd a kzsghzval
- Vgl ptsd fel az jsztornyot (minden tovbbi plet opcionlis)

Hagyd el a vrost. Dlen foglald el a kzeli rclelhelyet, majd kvesd az utat szak felk s tmadd meg a zombikat. Ez a zombi sereg nagyobb, mint amivel eddig tallkozhattl, szval lgy vatos. Elbb-utbb egy animcival egybektve Izabella j feladatot kap: a 100 jsz sszegyjtse mellett el kell foglalnia Ashwood-ot. Szerencsre ez esetben nincs idkorlt. Kvessk az utat felfel az jsztoronyig, sorozzuk be a lakit, majd forduljunk keletnek. Az t egy msik jsztoronyhoz vezet, a tornyot vd jszok bellnak. Innen nem messze egy csapatnyi vrleny van, gyzd le ket a TP-rt.

Dlen a Marletto Torony (Marletto Tower) az els olyan plet, ahol Izabellt fejleszthetjk: megltogatva, egy ponttal nni fog Izabella vdekez kpessge, amit a kampny htralv rszben meg is marad. Vegyk fel a msik oldalon lv tbortzet is. Az t ismt keletnek fordul, de inkbb forduljunk nyugatnak s verjk le az ott tallhat csontvzakat, mert az ott tallhat Megvilgosods kristlya (Crystal of Revelation - egy nagy fnyl "iz") egy ponttal nveli Izabella tuds kpessgt, ami termszetesen ugyancsak megmarad a kvetkez plykra. Lovagolj keletnek, amg az svny vissza nem visz a ftra. tkzben baloldalon vedd fel a 10 gyalogost. Termszetesen a jobb oldalon lev Zsoldostbort (Mercenary Camp) se hagyd ki, ami a harmadik lehetsg Isabel fejlesztsre, ezttal Izabella tmads kpessge fog gyarapodni 1 ponttal.
Folytasd az utad szaknak, amg meg nem ltod a msodik kiltt a foly mellett. Ha megltogatod, sokkal jobb kpet kaphatsz a krnyez vilgrl. Ashwood vra a foly tloldaln van, de mg nem lthatod. Ismtelten kvesd az utat, megtmadva minden lnyt, Izabella TP-jnek nvelse rdekben. A minotauruszokat mindenkppen verd le, mivel egy igen hasznos varzstrgyat riznek, mg akkor is, ha csak ezen a plyn hasznlhatod majd. Valamint a msodik Zsoldostbort se hagyd ki az t mellett, illetve van egy barakk nem tl messze dlre. Az t msik oldaln van egy csapat Pengetncos (Blade Dancer), akiket knnyedn felmorzsolhatsz, s felveheted az ltaluk rztt "Hatalom Kardjt". Mr majdnem ott vagy. Folytasd tovbb az utad szaknak, amg bele nem botlasz egy csapat bartsgos griffbe (mind egy szlig bellnak a seregedbe). Sokkal knnyebb tehetik a vgs csatt. Amg el nem felejted, hasznld a gyorsments (F5) funkcit. Sorozd be a maradk parasztot s gyalogost, majd ha kszen llsz, tmadd meg Ashwoodot. A vgs csata knnyebb, mint amilyennek ltszik:
- Gyengtsd a gyalogosokat Izabella rcsapsaival, s tmadd ket a sajt gyalogosaiddal;
- A sajt parasztjaidat kldd az ellensges parasztok ellen, a vros bejratnl;
- Az jszokat a griffekkel sd (mert kpesek treplni a falakon), majd rgtn trjenek is vissza a sajt csapatodhoz vdekezni.

Az egyetlen dolog ami htra van, hogy visszahozd Izabellt Strongbow-ba s besorozd az sszes jszt, akik itt llomsoznak. De erre csak akkor van szksg, ha a csata vgeztvel kevesebb mint 100 jszod maradt. Ashwoodban nem rdemes ptkezni.
Amint Izabella sszegyjttte a 100 vagy tbb jszt, a kldetst teljestetted. Szp munka.


Haven Kampny: 3. Az ostrom

Clok:
- Tiszttsd meg a terletet az ellensges kmektl
- pts lovas gyakorlteret, s fejlesztd tovbb
- Gyzd le az ellensges sereget (ksbb a kldets folyamn)
- Izabellnak letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Izabella (max szint: 18)
Kezd bnuszok::
- 15 jsz
- 10 Gyalogos
- 10 rc
Trkp:
haven3

Vgigjtszs:
Az jszokat ajnlott bevlasztani, mivel az alacsony szint dmonok elg lassak s mire trnek a csatatren jpr elhullik bellk. Emellett j vlaszts lehet mg a 10 rc is, mivel a plyn nincs rc bnya. Brhogy is dntesz, a plyt knnyedn teljestheted.

Ashwood, a kezd vrosod eltt kezded a kldetst (az egyetlen vros a trkpen). Elsknt pts egy kocsmt, hogy fel tudj venni egy msik hst, akinek a seregt nyomban adjuk t Izabellnak. Izabellval menjnk keletnek s kezdjk el felszmolni a dmoni seregeket, mikzben a msodik hssel (mostantl: droid) foglaljuk el a kzelben lv toborzhelyeket (3 parasztkunyh + 1 barakk) s szedegessk ssze a nyersanyagokat Ashwood krl. A droidunk elsdleges kldetse, hogy minden hten a lehet legtbb toborzhelyet ltogassa meg (esetleg ksbb egy msodik droid is jl jhet), s szlltsa el ket Izabellnak, hogy minl kevesebb kitrt tegyen, s ne kelljen mindig visszatrnie Ashwoodba.

Izabella Ashwoodtl valamivel keletebbre tallkozik az els dmon kmekkel: impek! Verjk le ket, majd dlkeletre a tbbi impet is. Tvolabb dlre van egy frszmalom, ami igen hasznos lesz. A frszmalmot vd parasztok csatlakoznak hozzd. Izabelltl szakra van egy jsztorony, de igen sok pokolkutya vdi, szval egyelre jobb, ha elkerld ket, amg nem lesz egy kicsit nagyobb sereged. Folytasd tovbb az utad keletre, s kzben ltogasd meg sorra a toborzhelyeket. Az erds/fves terleten biztonsgosan haladhatsz, az erdn tli hegyvidk tele van lholtakkal, akik klnbz kincseket vdenek, de mg tl ersek ahhoz, hogy legyzd ket. Nem problma, majd ksbb visszajssz - az elsdleges clod a dmonok likvidlsa.

J ha tudod, hogy a trkpen tallhat sszes Menedk egysg bell hozzd (kivve azt a prat, akik kincseket s nyersanyagokat vdenek). Ezek a bell lnyek is Izabella ersdst szolgljk, hogy a toborzott s a vrbl kivett lnyekkel Izabella serege folyamatosan olyan ers legyen, amennyire szksges.

- A vrban pts egy Lovas gyakorlteret s fejleszd fel: A gyakorltr 6000 aranyba, 10 fba s 10 kristlyba kerl, illetve az pts felttele az istll, valamint a 12-es vrosszint. Ha nincs elg kristly, pthetsz egy raktrat, ami napi egy kristlyt termel. Amint lehet fel kell ptened a Kapitliumot, hogy a naponta bejv plusz arannyal ksbb knnyebben ki tudd venni a lnyeket. Minden pletet meg tudsz s meg is kell pteni (kivve a Kolostort s a Fny Oltrt).
- Tiszttsd meg a terletet az ellensges kmektl: Tulajdonkppen ez nem jelent mst, mint krbejrni a plyt, s legyilkolni minden tba es dmont. Kzben ne felejtsd el megltogatni a hsfejleszt helyeket. 11 csapatnyi dmon km van a plyn, s ajnlott a Frdgket a vgre hagyni (az szakkeleti sarokban dekkolnak), akik kirtsa utn meg tudjuk kldetsnk vgs cljt is: Gyzd le az ellensges hst!
  (***Spoiler!
Itt egy trkp, amelyen a dmon kmek helyzete be van jellve).
- Gyzd le az ellensges hst: Bizonyosodj meg arrl, hogy kell ltszm sereged van a Frdgk legyzsre. A csata utn lthatunk egy rvid animcit , ahol megjelenik maga a Dmon Lord - menjnk tovbb keletnek, s verjk le a nagyarct, amivel menthetetlenl megnyerjk a plyt.


Haven Kampny: 4. A csapda

Clok:
- Tallkozz Alaron seregeivel
- Foglald el Brightoodot
- Fejleszd fel Brightwood mguscht
- Izabellnak letben kell maradnia
Msodlagos clok:
- Ltogasd meg a jst, egy Vak Testvrt
Egy foly ll az Alaron seregei el siet Izabella tjban, de a hd, amin thaladhatna, leomlott... Minden feladvnynak van megoldsa. Ha nem egyrtelm a vlasz, rdemes ltnokhoz fordulni. A leomlott hdtl dlre lakik is egy.
- Talld meg a Lebegs csizmjt
Az Alaron sereghez vezet utat egy foly szeli t, s a hidat elpuszttotta az ellensg. Irollan erdit most csak a Lebegs csizmja segtsgvel lehet elrni. A csizma korbbi viseljnek kriptjban tallhat. Izabellnak meg kell kzdenie a srt ksrt nyughatatlan szellemekkel.
Tovbbvihet:
- Izabella (max szint: 22)
Kezd bnuszok::
- 1 Kbor lovag
- 9 Fegyvernk
- 15 Mesterlvsz
 Trkp:
haven4felszn, haven4lent1, haven4lent2, haven4lent3

Vgigjtszs:
A Csapda egy hossz t, rszben inferno terlet mellett. A trkp a minimap alapjn nagynak tnik, de ne aggdj, mivel csak kb. a harmadt fogod ltni. Eltlthetsz sok idt a plyn nyersanyaggyjtssel s szmtalan semleges ellenfl meglsvel, de n itt arra adok nhny tippet, hogyan oldhatod meg a feladatokat gyorsan. Izabella jval a kldets vge eltt elri a maximlis szintet, gyhogy nem kell mindenkit kinyrnod.

A trkp dlkeleti sarkbl indulsz egy egsz j kis csapattal, amiben Birodalmi Griffek s Kbor Lovagok is vannak. Mondanom se kell, a legtbb ellensges csapat nem fog problmt jelenteni. Indulj szak fel s ld meg azokat, akik ellljk az utat. Itt egy lista a helyekrl, amiket megnztem:
- Istllk (Stables: egy kis gyorsasgrt)
- Tuds dolmenje (Learning Stone: +1000 TP)
- Planetrium (Star axis: +1 varzser)
Tovbbra is kvesd az utat addig, amg inferno tra nem lpsz. Ezen a krnyken meg kell lnd egy csapat Succubus rnt, akik okozhatnak nmi krt a seregedben. A Birodalmi Griffek Zuhan Tmads (Battle Dive) kpessge jl jn lvegysgek ellen, s ket gy a lnclvs (Chain Shot) se fogja sebezni. Haladj tovbb szak fel, mg elrsz Brightwoodba. A vrat nem rzik ersen, gy nem jelent problmt elfoglalni (norml nehzsgen vesztesg nlkl is mennie kell). Itt j feladatot kapsz: Fejleszd fel Brightwood mguscht. Menj be a nyugaton lv helyrsgbe, ahol egy bejtszs s egy jabb feladat vr rd. Ez msodlagosknt fog megjelenni, de meg kell csinlni ahhoz, hogy a plyt be tudd fejezni.

A fld al vezet utat egy ers Griff-csapat llja el. Nem fognak bellni, hacsak nincs hatalmas sereged. n itt fordultam vissza s dntttem gy, hogy rendesen felptem a vrat. Valaki azt mondta, hogy ez nem szksges ha a mgusches feladat ksz van, gyhogy teljesen rajtad ll, hogy eltltesz-e egy kis idt azzal, hogy felfedezed a trkpet. Az els, a vr krli bnyk elfoglalsa legyen. A legfontosabb az rcbnya a lovag vr ptshez. pts fel a Mguschet s a Grifftornyot is, mert hasznos csapatokat toborozhatsz az utbbibl. Ha a mgusch teljesen ksz van (nzd meg, hogy kipiplta-e a feladatok kzt), gyjtsd ssze a csapataidat s indulj a a Lt kunyhjba (Seer Hut). A Lebegs Csizmjt (Boots of Levitation) fogja krni. A fld alatt tallod, a lejrt meg dli irnyban (de elszr a Planetriumba menj be, jobbra).
Egy aprcska meglepets vr Izabellra, Beatrice-re s bartaikra.
A fld alatti terlet elg kicsi: hrom zskutcbl ll. Csak egy a fontos kzlk: szakkelet fel, amelyiket a csontsrknyok rzik. Tallsz nmi aranyat s ldkat, de valsznleg mr se pnzre, se TP-re nincs szksged. A csizma, amit keresel, egy kzeli kriptban van. Egy elg ers lholt sereg rzi, gyhogy mindenkpp mentsd el a jtkot, mieltt belpnl. Ha megvan a csizma, menj vissza a felsznre. Ha mg nem rted el a max. szintet, akkor most tedd meg. Ha ksz vagy, a csizmt felvve menj t a hdon s lvezd az rdekes befejezst.


Haven kampny: 5. A kirly buksa

 Clok:
- Szabadtsd ki Izabellt s foglald el Dunmoort
- Tartsd meg Dunmoort (ksbbi feladat)
- Talld meg Asha Knnyt s helyezd el Dunmoorban (ksbbi)
- Kldd el Godricot Nyikoljhoz (ksbbi)
- Juttass el egy zenetet Nyikoljhoz (ksbbi)
- Izabellnak s Godricnak letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Ez az utols kldets (max szint: 24)
Kezd bnuszok::
- 4 Birodalmi griff
- Ngylevel lhere (+1 szerencse)
- 1500 arany
Trkp:
haven5

Vgigjtszs:
Nem let-hall krdse, hogy melyiket vlasztod, de n az aranyat javasolom, mert a plya elejn nagyon jl jn. De igaz az is, hogy 4 Birodalmi Griff tbbe kerl, mint 1500 arany, m ket nem tudod a vr fejlesztsre hasznlni.

Indulj egyenesen szakkelet fel a Tndrnp kertjbe (Garden of the Wee Folk) (a leprechaunhoz) s kelet fel menj tovbb. Egyelre ne trdj a Varzstrgy-kereskedvel, kelleni fog a pnzed csapatra az elejn, ide meg bven lesz idd visszajnni. Ha elrtl a keresztezdshez, fordulj szak fel a Menedki kaszrnyba (Haven Military Post). rzik, de knnyedn megoldhat. Vedd meg a monkokat s a griffeket s menj tovbb szak fel. Ltni fogsz egy frsztelepet nyugatra, foglald el s folytasd az utat Dunmoorba. Ne felejtsd el tkzben megltogatni a Megvilgosods kristlyt (Crystal of Revelation).
Miutn elfoglaltad Dunmoort, szakkeletre a vrtl ltni fogod Izabella brtnt; nhny Veremr (Pit lord) rzi. pts vagy csapatot ad hzakat vagy Faluhzat (Town hall), vegyl ki annyi csapatot, amennyit csak tudsz s verd szt a Veremurakat. Ha kiszabadtottad Izabellt, add neki a csapat nagy rszt s kld be Dunmoorba (ne felejtsd el vele is megltogatni a Megvilgosods kristlyt). Dunmoorbl Izabella menjen az szaknyugati sarokba a Szellemsrknyok (Spectral dragon) ellen. Prblj meg jl taktikzni, hogy ne veszts csapatot. Brhogy is alakul, megri a vesztesget, mert lesz egy aranybnyd. Menj vissza Dunmoorba.

A msodik ht elejn j feladatot kapsz: Tartsd meg Dunmoort. Ekkor tnik fel Agrael a dmonr (piros hs) dlen. Dunmoorrt jn, gyhogy ha Izabella s a sereg mg nincs ottht, akkor siess nagyon! Godric-kal llj valahov flre, mert ha van r lehetsge, Agrael meg fogja tmadni. Elbjtathatod az aranybnya vagy frsztelep mellett. Nem vagyok benne biztos, hogy szksges, de Izabellval a vrban lve vrtam meg, hogy elnyhz jusson a felptett Citadella ltal.
Ha legyzted Agrael seregt, lesz kb. 10 napod a kvetkez tmadsig. Hasznld ki az idt. Godric vegye ki a csapatokat a Menedki kaszrnybl, Izabellval meg indulj az ton kelet fel a frsztelephez. Ha elfoglaltad, szak fel foglald el a msik Menedki kaszrnyt. A krnyken van pr bnya, de olyan harcba ne menj bele, ahol sok csapatot veszthetsz, inkbb hagyd ksbbre. Amg Izabella Dunmoor kzelben marad, Godric felfedezheti az szakkeleti rszt a trkpnek. Hrom fontos hely van: az els s egyben legfontosabb egy portlkijrat, innen fog rkezni a kvetkez dmonr. Ha megtallta, Godric maradjon tvol tle. ll nhny ellensges lny a plyn, de lehet tlk haladni. A msik kt fontos hely a fld al vezet lejr s az obeliszk.

A harmadik ht kzepnt feltnik a kvetkez dmonr nem messze Dunmoortl, gyhogy gyelj arra, hogy Izabella elbb tudjon a vrba rni, mint . A csata utn j feladatot kapsz: Talld meg Asha Knnyt s helyezd el Dunmoorban. Innentl kezdve folyton fel fog tnni egy- egy nem tl ers ellenfl dlen. Megksrlik majd elfoglalni Dunmoort, de csak akkor, ha nincs csapatod a vrban (persze tbb kell, mint 1 paraszt, de azrt nem egy hatalmas seregnek kell benn lnie). Ha van r md, Izabella kapja el ezeket a kisebb hsket.
Folytasd a felfedezst s kzben figyelj az ellensges hskre. Sokat segt, ha a dli terletekbl tbbet ltsz, hamarabb szreveszed az ellensget. Az j feladat vgrehajtshoz 3 obeliszket kell megnzned. sszesen 3 van a trkpen, de 2 utn is megprblhatsz sni. Ha nagyjbl tudod, merre lehet, vegyl egy j hst s kezdj el sni azon a terleten. Ha kzel sol a j helyhez, ki fogja rni, merre prblkozz a kvetkez sssal. Ha megtalltad, vidd a vrba, s ptsd fel.

A msodik hnap els hetben az utols dmonr is elindul dlrl, gyhogy itt az id elnzni hazafel. Ha gy rzed, elg nagy a sereged, megtkzhetsz valahol Alastorral, ahelyett, hogy vrnl r. Az meglse utn megjelenik egy bejtszs s az utols feladat: Kldd el Godricot Nyikoljhoz.
Ha simn csak be akarod fejezni a kldetst, akkor adj Gordicnak csapatot s indulj el vele a Dunmoortl dlre vezet ton. Majdnem a trkp legaljn elkanyarodik az t. Menj t a hdon, s menj tovbb kelet fel, amg el nem red a plya szlt, ott pedig fordulj dl fel a helyrsghez (a dlkeleti sarokban lthat) s nzd meg a ltvnyos vgkifejletet.

Ha mg nem akarod befejezni, van egy pr hely, amit megnzhetsz. Mostmr nem jelentenek a dmonurak nagy fenyegetst, de idrl idre meg fognak jelenni. Oszd el a csapatod Izabella s Godric kztt s mehetsz felfedezni. Van egy nagy alagthlzat a fld alatt sok rdekes hellyel: Marletto torony (Marletto Tower), Arna (Arena), Planetrium (Star Axis) s 2 Kristlybarlang (nagy segtsg a Lovas gyakorltr (Jousting Arena) felptsben, fejlesztsben s a mgusch ptsben).
Az szakkeleti sarokban van egy rdekes hely. Hogy ide eljuss, hasznld az szakkeleti lejratot, majd menj szak fel a kanyarod folyosn a feljrig. Ha felrsz,menj dl fel - egy ers varzstrgyat tallsz, amit 1666 imp riz. ld meg ket s kveteld a megrdemelt jutalmad, de hozz elg nagy csapatot! Ugyanezen a terleten nyugatra is indulhatsz a lejrtl, ahol tallsz mg egy ers varzstrgyat, de Frdgk (Archdevil) rzik.

 

Inferno kampny: 1. Az ruls

Clok:
- Tallj utat Sheogh-ba
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 10)
Kezd bnuszok:
- Oroszln nyaklnca (Necklace of the Lion) - (+1 morl)
- 8 Cerberus
- 3 Pokolcsdr (Hell Charger)
Trkp:
inferno1

Vgigjtszs:
Ajnlott a 8 cerberust vlasztani, mivel a ksbbiekben igen hasznosak lesznek!

A kldets lnyege a gyorsasg, ezrt nem nagyon marad id a teljes trkp felfedezsre. Az albbiakban pp ezrt egy vgigjtszst olvashatsz, s nem pedig a plya teljes bemutatst. Ha mgis fel szeretnd felfedezni a plyt, akkor tedd azt. Akrhogy is jtszol, a plya vgn ers seregre lesz szksged, gyhogy nagyon fontos, hogy j taktikval harcolj s minl kevesebb lnyt veszts. A legtbb inferno lny a hs "Kapunyits" (Gating) kpzettsgtl fggen kpes kaput nyitva tovbbi seregeket idzni. Ezzel a kpessggel tovbb nvelheted sereged erejt, ezrt szintlpskor fejleszd a Kapunyits kpzettsget.

A dl fel vezet ton haladj odig, ahol papok rzik a Gyors Utazs Csizmjt (Boots of the Swift Journey). ld meg a papokat s vedd fel a csizmt. A Mgusok Kunyhjban (Hut of the Magi) megnzheted a piros kapuhoz tartoz strat, ami a kulcsot adja, a piros kapun val tlpshez. Ez az els clpont. Folytasd az utat dl fel a Boszorknykunyhig (Witch Hut), tanuld meg a Logisztikt, majd az utak keresztezdstl kelet fel ld meg a Regrutkat (Conscript).

A harmadik nap elejn Godric s Rutger rlt nagy sereggel jelennek meg. Na, velk nem szabad sszefutnod. Meg kell prblnod olyan tvol maradni tlk, amennyire csak lehet. Ha tl kzel kerlnnek, prblj meg egy Menedkben (Sanctuary) elrejtzni.

Menj tovbb kelet fel a Harci tncosok (War Dancer) irnyba, majd tovbb a fves svnyen az erds rszre. A msik oldalon a Vrsfa obszervatrium (Redwood Observatory) mellett egy csapat Pokolkutya (Hell hound) ll: k csatlakozni fognak. Menj lefel a dlnyugati svnyen az jsztorony fel, majd ott fordulj dlre. Ltogasd meg az istllkat, majd onnan dlre a csontvz jszokat meglve, ltogasd meg a Megvilgosods kristlyt (Crystal of Revelation). Kelet fel begyjthetsz mg nhny Cerberust a csapatba. A Tuds dolmenjt (Dolmen of Knowledget) ltogasd meg s vedd fel a ldt is, amit a Fegyvernkk (Squire) riznek.

Fordulj vissza s az istllk utn indulj kelet fel. A hegyek msik oldaln fordulj dlre a Gyalogosok (Footman) fel. ld meg ket s menj tovbb dlre. A Menedket elhagyva ld meg a minotauruszokat. A storban megkapod a piros kulcsot s a ldt is felveheted. Menj t a portlon, aztn piros kapun, aztn pedig le a fld al.

Ha lertl, a Fertz Zombikat (Plague zombi) ld meg s vedd fel az aranyat. szaknyugat fel indulj s vedd ki a csapatot a Dmontorony (Demon Tower). Itt mr nagyon sokat szmt az anyagi helyzeted! Nekem kb. 4500 aranyam volt s az sszes lnyt meg tudtam venni. Ha ennl kevesebb aranyad van, a dmonokat ne vedd meg, mert ksbb lesznek hasznosabb lnyek is. Menj tovbb szaknak, ld meg a vmprokat s vedd fel az aranyat. Mg szakabbra egy msik Dmontorony is lesz s vehetsz nhny cerberust is. Folytasd az utat szakra a vlt lakig (Howling Kennels). Mindet vedd meg, aztn kicsit dlnyugatra az impeket is. Innen egyenesen dl fel menj (a Tzelementlokkal ne foglalkozz). A Magaslati erdt (Hill Fort) nhny Lidrc (Wight) rzi: ket ld meg, a csapataid kzl pedig annyit fejlessz, amennyit csak tudsz.

Kvesd az utat, ahogy dlnyugatra kanyarodik. Haladj el a Vzelementlok s az Varzstrgy-keresked (Artifact Merchant) mellett (ez mr majdnem a kldets vge, varzstrgyat pedig nem lehet tovbbvinni a kvetkez plyra). A Szellemsrknyokat (Spectral dragon) ld meg s vlaszd a TP-t a ldbl (tbb pnz mr nem fog kelleni). Mr csak fel kell menned feljrn s remlned, hogy elegend a csapatod. Sok szerencst!


Inferno kampny: 2. Az gret

Clok:
- Szerezd meg a Griff Szvt (Heart of the Griffin)
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 18)
Kezd bnuszok:
- 2000 arany
- 8 Succubus
- Fantom erk (Phantom Forces) - varzslat
Trkp:
inferno2

Vgigjtszs:
n a 8 Succubust vlasztottam, de msok szerint a varzslat is igen hasznos.

Ez egy jabb verseny az idvel, de most legalbb senki sincs a nyomodban. Nyugodtan megnzheted a Mgusok kunyhit (Hut of the Magi),
br csak azt mutatjk meg, merre jr az ellenfeled. Csak egy irnyba tudsz haladni: egy hossz ton, sok kanyarral.

Vedd fl az eltted lv aranyat s vedd meg az Impeket az Impmhelybl (Imp Crucible). Menj szak fel. A Feldertket (Scout) nem tudod kikerlni, gyhogy le kell gyznd ket. Ezutn a Ksrteteket (Spectre) is ld meg, hogy felvedd az aranyat s tanulj egy varzslatot. szakra Pokolkutyk (Hell hound) llnak, k csatlakozni fognak s mg vehetsz is prat az vlt lakbl (Howling Kennels). Menj tovbb szaknyugatra az Obszidin gargoylk mellet a ldhoz - amit egybknt Orgyilkos (Assassin) riznek.

A kvetkez kanyarnl egy Dmoni kaszrnyt (Inferno Military Post) tallsz, ahol Succubusokat s Veremlakkat (Pit fiend) vehetsz. Az oltrnl a Jgcsapst (Ice Bolt) lehet megtanulni. A Lichekkel ne foglalkozz, hanem a Minotaurusz grdistkat (Minoutaur guard) ld meg, akik az aranyat rzik. Vedd fl, majd menj tovbb az ton. Tanuld meg egy varzslatot s menj be az istllba. A kvetkez ldnl bellnak hozzd az Orgyilkosok, aztn a Szarvas felvigyzk (Horned overseer) is. A Dmontoronnyal (Demon Tower) ne trdj, hanem menj a msik Dmoni kaszrnyba. Ha nincs elg hely a seregedben, dobd ki az Orgyilkosokat. Kvesd az utat, ahogy szak fel fordul, s ne felejtsd el megnzni a Planetriumot (Star Axis).

Vgl kijutsz a sivatagba. ld meg a Glemeket s szak fel menj a Magaslati erdhz (Hill Forthoz), amit dzsinnek riznek. Fejleszd a csapataidat s menj tovbb szakra. Gyzd le a Mlysgi hidrkat s menj tovbb a memlk fel.

A lovagseregeket knnyen meg lehet lni, de Veyer, a dmonr, akivel ezek utn rgtn meg kell harcolnod, mr egy kicsit kemnyebb. De mg ha ellene el is veszted a csatt, akkor is megcsinlod a kldetst.
 


Inferno kampny: 3. A hdts

Clok:
- Kelj t a hatron!
- Foglald el az sszes elf vrost
- Gyzd le Gilraent
- Agraelnek letben kell maradnia
Msodlagos clok:
- Semmistsd meg a druida mgia forrst
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 24)
Kezd bnuszok:
- 2 Veremlak (Pit fiend)
- 43 Szarvas felvigyz (Horned overseer)
- 4 Rmparipa (Nightmare)
Trkp:
inferno3

Vgigjtszs:
A Veremlakk jnak tnnek, de az egyiket valsznleg rgtn elveszted a Gilraen elleni harcban. A Szarvas felvigyzk valsznleg az egsz kldetst tllik, de a lasssguk miatt nem tl jk. n vgl a Rmparipkat vlasztottam, br egyet kzlk hamar elvesztettem.

Fontos! Ez a kldets sokaknak gondot okoz, fleg Hsies (Heroic) szinten igen nagy kihvs. Ebben az esetben tltsd le az 1.1-es patch-et, ami Gilraent valamennyivel gyengbbre veszi s egy scriptet is rendbe tesz. A kldetst jra kell kezdeni, miutn felraktad a patch-et!
Az idzts nagyon fontos ebben a kldetsben, s a legtbben jra is kezdik a plyt legalbb egyszer. Nem kell rohanni, mert ha az els vrat megtmadod mr az els hten, az csak nehezebb teszi a dolgokat. Elszr is vedd meg az Impeket a vradban s a hzban a vr mellett. Fejlesztheted az Inferno vradat, de sokan inkbb a Sylvan seregeket vlasztjk, n is ezt tettem.

Kicsit dlebbre Szarvas dmonokat (Horned demon) tudsz venni. A keletre lv aranykupacot se hagyd ki, mert minden anyagi forrsra szksged lesz. Menj vissza az tra s harcolj meg Gilraennel, aki egy helyrsgben vr rd. Nem tl nehz csata, de vigyznod kell, hogy ne veszts sok egysget. A Succubusokra s a bnusz lnyekre vigyzz nagyon (Veremlakk vagy Rmparipk), mivel a kvetkez kt htben k fogjk sereged magjt alkotni. A csatatr bal oldalra lltsd fel a sereged, gy hogy az els sorban az alacsonyabb szint lnyek lljanak, htul pedig a magasabb szintek. Hasznld a Kapunyitst (Gating) s a Fantom erk - Phantom forces varzslatot, hogy blokdot llts az ellensges csapatok el, s gy hasznld az idzett lnyeket, hogy az ellenfelek rjuk ssenek vissza.

Kvesd az utat dlkelet fel s ld meg a lnyeket, akik az utat blokkoljk. De azrt vatosan vlogasd meg az ellenfeleket, mert nem szabad nhny Impnl tbbet vesztened. llj meg minden nyersanyagnl s vedd fl ket, mert kelleni fognak az ptkezshez. A bnyk dnt fontossgak s szerencsre nem rzik ket tl ersen. A kamert mindig forgasd krbe, mert nhny nyersanyagkupac elgg el van rejtve a fk kz. Hamarosan megltsz egy Sylvan vrat az t mellett, de ne foglald el azonnal, mert beindt egy esemnylncolatot, ami minden hten sylvan lnyekkel pakolja tele a plyt. J idztssel (kb. a msodik ht els napja) mg a msodik Sylvan vrhoz is eljuthatsz, mieltt az ersts megrkezik az ellenflhez. Egyelre folytasd az utat a vrtl jobbra s tovbbra is foglald el a bnykat s vedd fl a nyersanyagokat. Logisztika kpzettsggel s megfelel tervezssel el kell tudnod foglalni egy aranybnyt s visszarni a vrhoz a ht vge eltt. A vrat vd csapatok knnyen elesnek.

Kezdd el fejleszteni a Sylvan vrat, a mgiatornyokra s lnyeket ad hzakra koncentrlva. Kocsmra is szksg lesz, hogy egy msodik hssel csapatokat vihess Agraelnek. A lnyek felfejlesztst (upgrade) hagyd ksbbre. Agraelnek el kell hagynia a vrat (taln nem is fog ide visszatrni) s flfel kell indulnia a bal oldali ton. A fnixek a bal oldalon nagyon ersek. A kristlyt rz mgusok is, de meg kell prblnod minimlis vesztesggel legyzni ket. Haladj flfel a Coliseum irnyba, tovbbra is szedj ssze minden nyersanyagot, majd fordulj balra. A Fldelementlok elleni csata taln a legnehezebb az egsz plyn: mindig visszatmadnak s nehezebben hullnak el, mint az idzett lnyeid.

Ettl a ponttl tbbflekppen alakulhatnak az esemnyek az ellenfl hseitl fggen. Az els hs nem messze az szakkeleten lv vrtl fog vrni rd. Ha elred vron kvl, mindenkpp tkzz meg vele. Ha nem, akkor menj a vrhoz s azt foglald el. Fordulj vissza s prbld meg keresztezni az sszes sylvan hs tjt. Knnyebben meg tudod vdeni a vraidat, ha az utakat te uralod. Ha ezt sikerlt megcsinlni, toborozz csapatot. Ha mg nem vettl egy msodik hst, akkor itt az ideje, hogy megtedd (egy Sylvan hs a legjobb, de ha nincs, akkor maradj az Infernonl). Minden csapatot vigyen el a dli vrbl Agraelnek, de t kzben lpj vele egy szintet s vedd fel a logisztikt vagy a diplomcit.

Innentl kezdve Agraellel az utakat figyeld, hogy jn-e mg ellensges hs. Ne felejtsd el idnknt elmenteni a jtkot, nehogy meglepets rjen! ptsd a vrakat. Ha kevs a nyersanyag kt vr fejlesztsre, akkor inkbb az utbbit ptsd, mert kzelebb van a csatk sznhelyeihez. A kzelben tallsz mg nhny bnyt: foglald el ket, hogy a vgs csathoz alapot biztosthass. Egy hsd legyen mindig kzel a dli vrhoz, arra az eshetsgre, ha Gilraen s bartai visszatrnnek. Ha szakon minden bnyt elfoglaltl, hozz erstst Agraelnek (akinek mostanra mr nem nagyon vannak inferno lnyei) s folytasd vele az utat. Gilraent prbld meg minl hamarabb elkapni; az egyetlen ellenfl, aki komoly krokat okozhat. Amikor az utols vr fel indulsz, akkor a dli vr fel megy, ahol egy kisebb hs vrja j sereggel. Egy vr elvesztse nem a vilg vge, vissza tudod foglalni. Csak vidd a csapatokat tovbbra is Agraelnek s indulj el vele Gilraen fel.

Ha Nehz (Hard) vagy Hsies (Heroic) szinten jtszol, akkor a feladat jval nehezebb lesz. Nhnyszor meg kell tmadnod Gilraent kisebb hskkel, hogy legyengtsd, s arra knyszertsd, hogy valamelyik vrban tmadjon meg, mikor Agrael mr kszen ll. Brhogy alakul is, arra vigyzz, hogy ne szorulj be egy sarokba egy mrges Gilraennel a nyomodban.
 


Inferno kampny: 4. A haj

Clok:
- Foglald el Erewelt
- Agraelnek letben kell maradnia
Msodlagos clok:
- Foglald el Ur-Nebyrziast!
- Teljestsd a srknyok kldetst
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 30)
Kezd bnuszok:
- 10 Druida (Druid)
- 40 fa
- 6000 arany
Trkp:
inferno4

Vgigjtszs:
rdemes a 10 druidt vlasztani. Ez a vgigjtszs egy alternatv verzit kvet, ahol az extra csapatok igen jl jnnek.

Vedd fl a fakupacot s menj be a Tndrnp kertje (Garden of the Wee Folk). Innen elmletileg szak fel kellene menned az ton, de n jobbnak talltam keletre menni a kton. t kzben foglalj el minden bnyt s vegyl fel minden kincset s nyersanyagot - az els csapat jsz be fog llni hozzd. A msodik napon van egy bejtszs, ami egy igen kellemetlen meglepetst tartogat: a Sylvan csapatok elhagynak tged s szp lassan elveszted ket. Ha az aranybnyt rz Unikornisok tl ersek, akkor mg ne tkzz meg velk. A kbnytl dlre ll jszok szintn belltak hozzm.

Folytasd az utat a Hallin nev Sylvan vrosig, ami jelenleg a zld jtkos. Menj be a mellette lev Mgusok kunyhja (Hut of the Magi), ami megmutat kt lejrt a fld al s egy inferno vrat. Foglald el Hallint s menj is be. Sajnos kocsmt nem lehet pteni, gy most mg nem tudsz hst venni. Kezdd el fejleszteni a vrat, de ne klts r tl sok nyersanyagot, mert az inferno vrhoz is kelleni fognak. Az aranyat ad pleteket ptsd s a Vadszkunyhkat (Hunters Cabin) minl elbb (erre ksbb mg visszatrek). Vegyl Gygytstrat (First Aid Tent), mert a Sylvan vrakban olcs. Menj tovbb kelet fel az sszes bnyt elfoglalva, amg az t szak fel fordul s egy csapat si treant (Ancient Treant) rzi. Kerldd el ket: egyenesen kelet fel tarts, keresztl az erdn a lejrhoz. Menj le a fld al.

Ha lertl, szaknyugat fel indulj. Ahol elgazik az t, vlaszd azt, amelyik Ur-Nebyrziasba megy. tkzben a bnykat foglald el. Foglald el a vrat is, ezzel teljested a msodlagos kldetst. Ebben a vrban van kocsma, ahol vehetsz hsket. Ha tudsz, egy Sylvant (minden hten nzz be, ha nincs) s egy infernot vegyl. A maradk Sylvan csapataidat add oda az j hsnek s t kldd vissza Hallinba, ahol elkezdheti felfedezni a terletet. Agraellel foglald el a vlt lakat (Howling Kennels) s a Dmoni kaszrnya (Inferno Military Post) - (a msodik inferno hsd legjobb dolga lesz, hogy hetente kiveszi ezekbl a csapatokat). Ha nem tudtl rgtn Sylvan hst venni, akkor ltesd be a sylvan csapatokat a vrba, mert ha nincsenek Agrael seregben, akkor nem fogynak. Amint Agraelnek van egy kis inferno csapata, foglald el a dl fel lv frszmalmot s kristlybarlangot. Aztn elindulhatsz az alagutakat felfedezni. Ha van Vrosi Portlod (Town Portal), akkor nyugodtan mszklhatsz. Ha nincs, akkor maradj kzel a vrhoz, mert egy zld hs fog rkezni.

Ha leszmoltl vele (vagy elfutott), Agraellel indulj el az szakra vezet ton, majd a Lidrceket (Wight) legyzve fordulj ott nyugatra. Elbb-utbb ki kell szrnod egy nagy csapat Szellemsrknyt (Spectral dragon). Kzeltsd meg, de NE sd meg ket! Egy bejtszs kvetkezik rnysrknyokkal (Shadow dragonok) (!) s kapsz egy feladatot: 100 elf jszt (Vadsz/Mester Vadsz - Hunter/Master hunter) kell hoznod a srknynak (ezrt volt fontos hamar felpteni a Vadszkunyhkat a sylvan vrban). Ezt a kldetst minl hamarabb teljestsd, habr igazbl nem lesz r szksged a vgs csata eltt. Agraeltl mg mindig naponta elprtolnak az elf seregek, gyhogy egy msik hst hasznlj a feladatra (az elfeket add t Agraelnek a srkny eltt, hogy teljesthesse a kldetst).

Most mr van id felfedezni a teljes fld alatti terletet. Tallhatsz pr rdekes dolgot, kincset s egy lpcst dlnyugaton - elvileg itt kellett volna lejnnd a fld al. Kt lpcs van szakon: a tvolabbi (keletre) Sylvan fldre vezet, de inkbb a msikon menj fl elszr. Tallni fogsz si treanteket s sok TP/aranyat. Menj vissza Ur- Nebyrziasba s vegyl akkora csapatot, amekkort csak tudsz. Most mehetsz a msik lpcs fel (egy helyrsg mellett van).

Most mr Sylvan terleten vagy, de kit rdekel?! Egyenesen szakkelet fel menj s foglald el a Giladan nev vrat. A kzelben mszkl egy ers zld hs, t meg kell lnd. Ezutn elkezdheted felfedezni a krnyket. Van j pr bnya s jsz-hz, ami jl jn a 100 jsz gyjtshez. Agraelt is tudod fejleszteni, ne hagyj ki semmit. A kk s zld stor is ott van. Giladantl valamivel dlnyugatabbra Mester vadszok riznek nhny Frdgt (Arch Devil), akik csatlakoznnak hozzd, ha az jszok nem lennnek az tban. Mg nyugatabbra van egy szintlp fa. Giladantl szaknyugatra a zld jtkos egy ers helyrsgt tallsz. Ha ksz vagy a srkny kldetsvel, nem kell erre jnnd. Ettl fggetlenl j kis csata sok TP-vel (n nehezen rtem el a maximum szintet ezen a plyn), de most mg ne trdj vele. A plya msik oldaln, nyugaton, egy msik Sylvan vrat tallsz, Aglant. Ezt is foglald el.

Amikor felfedezted az erdket, csinld meg a srkny kldetst, ha mg nem tetted meg. Akr meg is tmadhatod a Szellemsrknyokat, de n nem javasolnm, mert akkor a msodlagos feladatot nem tudod teljesteni (ez azt jelenti, hogy t kell menned azon a helyrsgen szakon, majd egy mg ersebben is, hogy Erewelbe juss, s kihagysz nhny fontos dolgot) A srknyok eltnnek, ha megcsinltad a kldetst, s tovbb mehetsz az ton. Egy stt svny vezet tovbb egy Arnhoz s kt Marletto Toronyhoz. Ltogasd meg ket, aztn menj tovbb szakkelet fel. Menj el a lpcsk s a Stt Lidrcek (Wraith) mellett, s tallni fogsz mg egy Marletto Tornyot. Aztn menj vissza s fl a lpcsn.

Indulj nyugatra s menj be a Meneklttborba (Refugee Camp). Mg nyugatabbra Succubus rnk (Succubus mistress) fognak bellni hozzd s egy Arnt is tallsz. Menj vissza a Meneklttbor fel s indulj keletre, ahol meg Cerberusok llnak majd be a seregedbe. Kvesd az utat. A bnykkal mr nem kell foglalkoznod, mert mr majdnem vge a kldetsnek. Ha mg nem rted el a maximum szintet, akkor Erewelt elhagyva (ez esetben mg ne sd meg) tallsz pr ellenfelet. Tvol, keleten a msodik helyrsgen tjutva j adag TP-t gyjthetsz. A zld kaput is megtallod, de csak egy lda van mgtte. Arra nem jttem r, hogy a kk kulcs hova kell...

A vgs tkzet (Erewel ostroma) elg nehz. Kezdd azzal, hogy lnyeket idzel, s akkor sikerlnie kell. Vgl megkapod a jutalmad: a hajt, mellyel a kvetkez plyra hajzhatsz.
 

Inferno kampny: 5. Agrael dntse

Clok:
- Talld meg Tierut
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Ez az utols kldets
Kezd bnuszok:
- 4 Succubus rn (Succubus Mistress)
- 12 Pokolkutya (Hell Hound)
- Tengeri Elfek Szextnsa (Sextant of the Sea Elves)
Trkp:
inferno5

Vgigjtszs:
A felknlt dolgok kzl brmelyiket vlaszthatjuk. A szextns hasznos lehet, mert sokat kell hajzni. De csapatot meg csak keveset tudsz majd szerezni (kivve, ha heteket akarsz a hzak mellett tlteni csapatra vrakozva), gyhogy mindegyik j vlaszts lehet. n a Succubusokat vlasztottam, mert a jtkstlusomba jl illenek.

Ezen a plyn nincs msik jtkos, csak semleges csapatok, gy annyi ideig jtszod, ameddig jlesik. Egy kis figyelmeztets azrt, hogy a plya vgn egy nagy csapat Smaragdsrknnyal (Emerald Dragon) kell megkzdened, s ez a csapat az id mlsval csak egyre nagyobb lesz - egyre nehezebb lesz legyzni ket. A misztikus kd valjban csak a szoksos "fog of war". Viszont ez nem tnik el, ha a kzelbe rsz hajval s bele sem tudsz hajzni: csak szrazfldrl tntethet el.

Elsknt az szakra lv szigetre menj a Vrsfa obszervatriumba (Redwood Observatory), hogy nmi kdtl megtiszttsd a plyt. A Mgusok kunyhjban (Hut of the Magi) is ezt tudod megtenni, majd szllj vissza a hajra. A keletre lv szigeten ld meg az jszokat s menj be itt is a Vrsfa obszervatriumba. A plyn sok lda van, amibl j adag TP-t szerezhetsz, de fontos, hogy aranyat gyjts bellk, mert szksg lesz r. A lejrn menj le a fld al.

Indulj szak fel, menj el a Stt Lovasok (Dark raider) mellett. A keresztezdsnl is folytasd az utat szaknak. Az t aztn visszafordul dl fel, a vgn pedig egy feljr van. Fnn vegyl csapatot az vlt lakbl (Howling Kennels) s a Dmoni kaszrnya (Inferno Military Post). Ezen kvl egy csapat cerberus is bell hozzd. Menj vissza a fld al s kvesd az utat vissza a keresztezdshez s fordulj a nyugatra vezet irnyba. A folyos vgn jabb feljr van. Fenn menj be a Mgusok kunyhjba a sziget szaki feln. A kiktben pts egy hajt, szllj be.

Hajzz a dlnyugatra lv sziget partjra (rgtn megltsz egy csapat treant-et, akik Veremlakkat (Pit fiend) riznek). A Veremlakk bellnak hozzd. Hajzz a vulkni szigetre, ahol a hzak vannak s vegyl mg csapatot. Ezutn indulj vissza nyugatra, ahol mg van egy sziget, amit nem nztl meg: ezen van egy Magaslati erd (Hill Fort). Legyen nlad elg arany, hogy felfejleszthesd a csapataidat. Keleten lthatsz egy szigetet, amin van egy lejr: hajzz oda (ha forgatod a kamert, t kzben lthatod Tierut, amint a kzps szigeten ll).

Jrd be a szigetet, kezdd a dli irnnyal. Meg fogsz akadni nhny Smaragdsrknyban. Legyzheted ket, de ellenk nehz vigyzni, hogy ne veszts csapatot s a jutalom sem igazn ri meg. A sziget msik oldaln megtanulhatod a Shalassa brkja (Vessel of Shalassa) varzslatot, ami megknnyti a dolgod a tovbbiakban. A Trkpsz (Cartographer) is ltogasd meg, 4000 aranyrt tid lesz a tenger trkpe, nem lesz tbb kd. Menj vissza a sziget szaki felre s menj le a fld al. Az istllba menj be s indulj szak fel, majd tarts keletre a Stt Lovasok fel. Ott tallsz egy kis aranyat s Cerberusok llnak be a seregedbe. Menj vissza, amerrl jttl s kvesd az szaki utat. Ahol elgazik, ott fordulj nyugatra, ahol mg szerezhetsz kincset. Aztn megint vissza az eredeti tra, kelet fel a feljrhoz.

Fedezd fel a szigetet. Tovbbi Cerberusok s Succubusok fognak bellni hozzd s lesz egy Zsoldostbor (Mercenary Camp) is. Ha ksz vagy, a dli lejrn menj le. Kvesd az utat szak fel (Veremurak (Pit lord) llnak be). Az t nyugatra fordul s egy jabb feljrban vgzdik. Menj fl s jrd be a szigetet (lesz ott egy Arna). A sziget dli rszn egy Vrsfa obszervatrium van, nzz be. Vgl menj t a trkapun. Ott is menj be a Vrsfa obszervatriumba. Ellophatod a nyersanyagokat a treant-ek melll harc nlkl is, de minek? Inkbb ld meg ket. Aztn menj le a fld al s az elgazsig kvesd az utat. Kelet fel menj, a hidrk utn kincset tallsz. Aztn mehetsz nyugatra a feljrhoz.

pts vagy idzz egy hajt s hajzz t a tled keletre lv szigetre, ahol mg lesznek Veremurak, akik bellnak. A Mgusok kunyhjba menj be. Mr csak kt sziget maradt, ahol nem jrtl: ahol Tieru ll s egy msik, ahov most fogsz menni. A hrom kzps sziget kzl a legkeletebbire hajzz. Itt nincs semmi klns, menj le a lejrn. szak fel menj s eljutsz Tieru szigetre. Ott dli irnyba menj, s gyzd le a sok Smaragdsrknyt. Ezutn mr csak t kell menned a hdon s lthatod is a meglep befejezst.
 


 

 
BEJELENTKEZS

zahe

BEJELENTKEZ

S_MS

-bejelentkezs

-vezrl

-ra

-ltogatottsg

 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
ra
 
G-MAIL
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 
HTTRZENE
 
Hrek
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
j oldalak
 
Ajnl
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Szavazz
Lezrt szavazsok
 
mik legyenek az oldalon
Lezrt szavazsok
 
CHVIX

CHAT VICC

-chat

-vicc

 
chat
Itt szlhatsz hozz az oldalhoz (AKRMIT)
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
heti VICC

HETI VICC


4.HETI

Szke s a barna n bemegy a kocsmba. Egy ra mlva a szke totl rszegen jn ki bartnje segtsgvel.
Barna:
- Szerintem ne lj kocsiba, menj inkbb busszal!
- Nem j - feleli a szke - tl kicsi a garzs!

5.HETI

- A nk olyanok, mint a pizza. A hsos jobb, mint a gombs.

 

A heti viccet ezenel havivic nyilvntom.

tovbbi heti viccek:

VICCEK

 
Naptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Zene Lejtszo

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
 
reklm

Nyeremnyjtk rszletekrt krdezz a vendgknyvbe

 

 
J animk

Bleach:

 

 
ne szrakozz zohannal
 
animecritics

Animecritics

Araki-Member

 
megjultunk
Megjultunk!!
Szerinted mien az j stlus?

zsr (j)
Nem kegyetlenl kurva rossz hanem arnylag szar
n szeretem a chipset
1 mzsa parizel
az let rtelme 42
kirly
rosszabb mint az elz
az elz nem volt jobb hanem rosszabb
a vlemnyem szerint ez naggyon flyn
na neszrakozz velem mghogy j stlus
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Hirdetfal
 
stlus

 < CSS Codes

 
mi az a tartalom ami legjobban megfog benneteket az oldalon???
Ha per/ jelt ltsz rdd meg a vendgknyvbe mkre gondoltl:D
Neked mi tetszik/ tetszene?A tartalombl mit hagyjunk/ mi legyen tbb a weblapon

Jj ht olyan kis szp meg vannak cukcsi dolgok fleg mita a stlus ilyen szexi!
Az oldalon minden elmegy vagy j szinten van/tetszik nekem gy
A letltsek (most lesznek jak)
1ceren miden ami polylynos
Emeljtek ki a gm-eket!
Emeljtek ki az animket!/Az animkrl az a megkezdett cum!
Emeljtek ki a vicceket/humoros kpeket
Videk gyjtemnye legyen sokkal nagyobb! (anime rszek/vicces videk)
A mg be nem teljestett zene legyen jval tbb( mp3/midi letltsek )
Az idita szvegek szavazsok s ms zahesgok legyenek ltszm flnyben :D
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Zahe oldal Lblc

zahe
aprbets rsz: oldal megtekintse humortalanok szmra nem ajnlott... heljesrsi hibkr felelssget nem vllalunk... ez az oldal szerzi jogvdelem alatt ll s csak othoni lejtszsra engedlyezett.az oldal kp s hamganyagnak rszrl s egszrl msolatot kszteni TILOS(kivve az engedlyemmel)ennyi...tovbbi inf/krds/estb: zahe7@citromail.hu
 

 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros