zahe
zahe


www.zahe.g-portal.hu
 / www.zahe.elivepage.com / www.humorsarok.blog.hu / www.indavideo.hu/profile/ZahAdanos

zahe


A mi humorsarkos cuccaink 
BANNEREM:
zahe

Címoldal VICCEK
Vendégkönyv/ zahe facebook
indavideo letöltések

 
AZ OLDAL

zahe

 

1.AZ OLDAL 

-főmenü

-naptár

-vicc

-link

...

 

 
FŐMENÜ
 
Vicc
 
LINKEK
 
Legjobbjaink
 
RÉSZLETEK

2.RÉSZLETEK

-ismertető

-régi játékok

-végigjátszások

-pc

-redszerkövik


 
régi játékok leírása
 
végigjátszások
 
pc-s játékok
 
Imertető
 
AMIKET NE HAGYJATOK KI

3.MINDENKÉPP

NÉZZÉTEK

MEG

-bleach

-death note

-inuyasha

-soul eater

-yu yu hakusho

-naruto

 
LETÖLTÉSEK

download

 
Anime lista

ANIME LISTA

Make your own banner at MyBannerMaker.com


 
Bakuman
 
Bushou renkin
 
sims 1


forrás:pcguru

 

végigjátszás 1. felvonás

Induláskor az első feladatod a szereplők karaktereinek megformálása. Ez fontos lépés, de hacsak nem alkotsz teljesen kiegyensúlyozatlan embereket, nem kell, hogy órákig rágd a körmöd, mire kiizzadod a legelőnyösebbnek tartott tulajdonságokkal felruházott Simjeidet. A legfontosabb, hogy az �outgoing�, �nice� és az �active� tulajdonságokat minél magasabbra tornászd fel. A �neatness� a legkevésbé fontos, hisz mindenképpen érdemes házvezetőnőt alkalmaznod, hogy ne kelljen vesződnöd a takarítással, mosogatással és az egyéb ház körüli teendőkkel. Ő mintegy tíz dollingeredbe kerül naponta, de rengeteg időt és fáradtságot spórolhatsz meg vele. Nem érdemes egyébként az első családnak (különben az elején ajánlott inkább egyfős háztartást kialakítani) a saját vezetéknevedet ajándékozni, hisz rengeteg bakit követsz majd el, ne a saját famíliád bukjon bele az első szárnypróbálgatásaidba! Ha a Newbie család segítségével megismerkedtél a játék irányításának alapjaival, célszerű kilakoltatni őket, és beköltöztetni saját emberkédet e házba, mert kezdetnek tökéletesen megteszi. Később nyugodtan költsd a pénzed a minél kényelmesebb otthon létrehozásának szent feladatára; ha az építkező család tönkremegy, őket kiköltöztetve a következő tulajdonosokkal már csak a bútorozás költségeit kell vállalnod. Házad építésekor minél nagyobb és minél egyénibb (gy. k.: nem téglalap) alakú szobákat alakíts ki, mivel tárolókapacitás és kényelem szempontjából a lakosok ezeket kedvelik leginkább. A belső hellyel spórolandó akár külső lépcsőt is építhetsz az emeletek közé. A kertben célszerű kis utakat kijelölnöd (flooring tool), az emberkék azokon közlekednek, ha nem esnek messze a tervezett útvonaluktól, és ily módon biztos lehetsz benne, hogy a szórakozott Sim úr nem tapossa le a kedvenc virágaidat. Érdekes lehetőség a kegyes csalásra az irányítás ama sajátossága, hogy ha a kurzorral rámutatsz bármelyik nem kiválasztott emberre, annak mozgása lelassul, ha pedig a kiválasztottadat célzod meg, gyorsabban kezd tevékenykedni. Ezt kihasználva előnyre tehetsz szert pl., ha bombázó tűnik fel a színen, és rajtad kívül a szomszéd suttyó is rá akar startolni.

Lakberendezés


A berendezés megválasztásakor nem árt néhány célszerűségi szempontot figyelembe venned. Feltétlenül vegyél hűtőszekrényt, telefont, ágyat vagy jobbfajta díványt, WC-t, zuhanyfülkét vagy fürdőkádat, valamint hagyományos vagy mikrohullámú sütőt. Ezek persze csak a minimum szükséges darabok, kell majd TV készülék a szórakozáshoz, könyvespolc a főzési, vagy szerelési munkálatok megtanulása céljából, esetleg festőállvány a kreatív pihenéshez. A választott munkahelyed is utat mutat a vásárláshoz. Ha a fejedet használod, sakk-készletet, ha a testedet, akkor edzőfelszerelést, ha pedig az előnyös megjelenésedet kívánod kamatoztatni, akkor tükröt érdemes beszerezned. Fontos még a kellő világítás biztosítása, hogy Simék jól érezzék magukat otthon. Minden helyiségbe építs ablakokat, és állíts legalább egy világítótestet, a fürdőszobába a kis vízszintes diszkrét nyílászárók elhelyezése esetleg meggondolandó, ha nem kívánod szomszédaidat intim pillanataid látványával szórakoztatni! Mindig vedd fel a telefont, ha hívásod érkezik! Kapcsolj �pause� módba, és add ki a legközelebbi családtagnak a parancsot, nehogy lemaradj valami kellemes meglepetésről!

Sajnos időnként betörők látogatnak meg majd, akik legértékesebb cuccaidtól szabadítanak meg előszeretettel, mégpedig akár öttől is egyszerre. Jól megtervezett rendszert építve riasztók felszerelésével védekezhetsz ellenük. Ez nem nehéz, állíts két szabadon álló falat a telek két szélén, mindegyikre szerelj egy-egy riasztót, így olcsóbban kijössz, mintha minden szobádat külön-külön ellátnád védelemmel. A riasztó jelére a rendőrök a helyszínre száguldanak, és elkapják az óvatlan tolvaj grabancát. Ha minden óvintézkedés ellenére (vagy hiánya miatt) mégis rabló téved a portádra, tedd a következőt: várd meg, míg elhagyja a házat, majd a �P� billentyű lenyomásával állítsd meg a játékot. �Build� módba kapcsolva a �Wall & Fence Tool� segítségével építs a tehetetlen martalóc köré ablaktalan, zárt helységet, ezután �Live� módba visszatérve hívd ki a rendőrséget. Amint megérkeznek, ne feledd megbontani a falat, hogy kihalászhassák, és bekasztlizhassák a pancser rablót! Ekkor az elrabolt tárgyak bizonyítékok lévén nem kerülnek vissza a birtokodba, de a biztosítód fizet, és ráadásul 1000 dollár jutalom is üti a markodat!

Igények


Nagyon fontos emberkéid minden alapvető igényét folyamatosan kielégítened. Állíts munkaasztalt a konyhába, hogy elő tudják készíteni az ételt, ne kelljen konzervbabot kanalazniuk a dobozból a konyha közepén állva. Amíg főzési tudományod nem éri el legalább a második szintet, használj mikrosütőt, nehogy ügyetlenkedve felgyújtsd a lakást lánggal sütés közben! A kényelem is nagyon fontos, jó minőségű ülő- és fekvőalkalmatosságok beszerzésével biztosíthatod kegyenceid komfortérzését. A jó forró fürdő is megteszi, amivel ráadásul a higiénés igények is kielégítést nyernek egyszerre. A WC használata is rendszeresen szükségeltetik, ellenkező esetben emberkéd bepisilhet, ami ugyan lenullázza az aktuális budihiányt, de jelentősen lejjebb viszi az egyén higiénia-mutatóját is, talán nem kell megmagyaráznom, miért! Szórakozási lehetőséget is biztosítanod kell kis kreatúráidnak, valamint rendszeresen időt kell szakítanod némi pihenésre is. Megteszi egy kis szunyókálás a kanapén, vagy a kényelmes fotelben, de igazán a piruettszerű pizsibe bújás utáni mély alvás hozza vissza a fogyatkozó energiákat. Célszerű ébresztőórát vásárolni, az beállítva minden nap két órával a munkába citáló autó érkezése előtt felébreszt mindenkit, aki az adott szobában alszik.

Társadalmi viszonyok


Feltétlenül törekedned kell a környéken lakókkal minél szorosabb barátságba kerülni; ez a szociális igények kielégítésén kívül karriered építésében is a segítségedre lehet. Először is minden házba szereltess telefont, mert ez az egyetlen hosszú távon használható módja barátaid elérésének. Minden feléd járót állíts meg legalább egy pillanatra, mert akinek bemutatkozol, az felkerül a telefonon elérhető személyek listájára, így később nem kell vadászgatnod rá az utcán bóklászva. A legmagasabb ismerősönként elérhető �friendship� pontszám a 100, ennek megszerzése azonban nem könnyű feladat. Óvatosan kell válogatnod az egyre bővülő interakciós lehetőségek közül, ha nem akarod elrettenteni magadtól új ismerőseidet. Például 20 körüli pontszámmal még nem érdemes az adott személyt szórakoztatni próbálnod (entertain), mert épp ellenkező hatást érhetsz el vele. Ugyanilyen körültekintő óvatossággal kell pl. az ölelkezést, flörtölést és csókolózást is kezdeményezned az ellenkező nem képviselőivel szemben. Ami beválik, azt érdemes többször is kezdeményezni, ha történetesen vevők a poénjaidra, fűzz több tréfát a beszélgetésbe. Úgy tűnik egyébként, hogy a tánc, aztán szórakoztatás, majd tréfálkozás triumvirátus alkalmazása hozza a legtöbb pontot, tornászd fel a mutatót 100-ra, majd küldd haza a delikvenst, és kezdj el fűzni valaki mást. A látogatókat el kell foglalnod valamivel, ha nem akarod, hogy unalmukban elhúzzák a csíkot. Ültesd le őket, ha lehet, akár a vacsora mellé, vagy a TV elé, esetleg sakkozni egyet, így jókedvük nem lankad, barátságpontjaid pedig szemet gyönyörködtetően gyarapodnak. Ha csak egyetlen család mindennapi gondjait tervezed a nyakadba venni, a szomszédságba népes famíliákat telepíts le, hogy barátokban sose szűkölködj. Sokat nem kell velük vesződnöd, berendezésként elég egy frigót, telefont (hogy fel tudd hívni őket), WC-t és valami alvóalkalmatosságot berámolnod a házukba, aztán boldogulnak maguktól is. Érdekes tapasztalat lehet egyszerre több lánnyal is bensőséges kapcsolatot fenntartani, csak arra vigyázz, hogy míg az egyikkel cicázol, a másikat (másikakat) foglald el valamivel, hogy ne jöjjenek rá a turpisságra. Ültesd ő(ke)t a TV elé egy izgalmas show idejére, vagy küldd át a másik szobába, a lényeg, hogy ne lássa meg, hogy csókolózol a másik lánnyal, mert akkor kitör a balhé. Törött szívek darabjai csilingelnek a padlóra esve, veszekedés, sőt verekedés törhet ki, ami kellemes látvány ugyan, de a �happiness� mutatót negatívan befolyásolja. Ha kapcsolatod valamelyik lánnyal már kellő mélységeket ért el, megkérheted a kezét. Ha igent mond, az esküvői szertartás villámgyorsan lezajlik, és az ara a házadba, jövedelme pedig onnantól kezdve a zsebedbe vándorol. Ha gyakran és érzelmesen csókolózol partnereddel, egy az öthöz eséllyel a játék felajánlja a gyerek vállalásának lehetőségét. Ha pozitívan nyilatkozol, csiribí-csiribá a baba ott terem, sajnos nem kísérheted figyelemmel életre hívásának izgalmas mozzanatait! Három egész napig etetgetned kell őt, játszani vele és énekelni neki, ebből csak a játék jut automatikusan Simék eszébe, a másik kettőre neked kell figyelned, különben legvégső esetben érte jön a Gyermekvédelmi Hivatal zord munkatársa, és búcsút mondhatsz neki. Ha nem viseled gondját rendesen, azt sírással jelzi. Ekkor etesd meg, hogy éhségét csillapítsd, ha pedig még ezután sem nyugszik meg, énekeld álomba őt, hogy kipihenhesse fáradtságát. A negyedik napra viszont hipp-hopp, a bébi gyerekké serdül, és azontúl nem kell minden percedet neki szentelned. A gyerekekre ugyanazok az igények jellemzők, mint a felnőttekre. Az ő munkahelyük az iskola, figyelj arra, hogy tartósan ne kapjanak elégtelen (�F�) osztályzatokat (könyvespolc és számítógép birtoklása esetén tanulhatnak otthon), és ne lógjanak a suliból, mert akkor rövidesen katonai iskolába küldik őket, ami az egyszeri 1000 dolláros költségen kívül azzal is jár, hogy porontyod egyszer és mindenkorra eltűnik az életedből! Azonos nemű partnert is választhatsz magadnak (huh), ha beállítottságod ezt diktálja, az ilyen kapcsolatok azonban nem végződnek házassággal, és a gólya érkezése sem koronázza be azokat, bár örökbe fogadhatsz gyerekeket, ha felhívod a megfelelő ügynökséget.

Fontos még a társadalmi élet szempontjából kedves halottaid földi maradványainak elhelyezése. Ha házon belül keresel helyet az urnának, ahogy az USA-ban dívik, a lakók kedve borúsabbra fordul, inkább válassz egy szép sírkövet, és helyezd el azt a ház mellett, távol az úszómedencétől és a barbecue-sütőtől. Sajnos az elhunytak nem elégszenek meg a sírkövek és urnák által fennmaradó emlékükkel, minden nap este 11 órakor 10-15% eséllyel szellemük visszatér a túlvilágról, és kísértet képében zavarja meg éjszakai nyugodalmadat. Általában láthatatlanok, de huhogásukkal megzavarják az alvási ciklusodat, így nem pihenheted ki magadat a kellő mértékben. Ha ez nagyon zavaróvá válik, célszerű megszabadulni az ősök emlékétől, azok kitörlésével a kísértetjárás megszűnik.

Karrier


A munka a pénzszerzés legegyszerűbb módja. Állásajánlatot a napi sajtóban találsz egyet, vagy számítógépet vásárolva az Interneten barangolva hármat egy nap. Amíg nem találsz kedvező ajánlatot, érdemes naponta új komputert, asztalt, széket vásárolni, majd a sikertelen keresés végén azt visszavásároltatni az eladóval, mert egy napon belül visszavíve azt a teljes vételárát visszakapod. Ha pedig elcsípted a jó lehetőséget, igyekezz a szamárlétrán felkapaszkodni, hogy legyen pénzed az igazán dögös cuccok (pl. plazmatévé) beszerzésére. Erre a legjobb módszer, ha sok baráti kapcsolatot ápolva fejleszted jellembéli kvalitásaidat, és reggelente mindig jókedvűen indulsz munkába, amit az alapigényeid maradéktalan kielégítésével érhetsz el. Feküdj le időben, reggel pedig egyél, igyál, végezd el az elvégzendő kis- és nagy dolgaidat, fürödj meg, hogy jó formában tündökölj munkatársaid előtt. A barátok az előléptetés szempontjából is nélkülözhetetlenek, általában csak megfelelő pozícióban levő cimborád segítségével (meg persze adekvát önképzéssel) kerülhetsz magasabb beosztásba. Aztán amikor már begyűjtöttél egy kis tőkét (a fizetésed az előléptetéssel párhuzamosan szignifikánsan növekedik), befektethetsz műtárgyakba például, olcsón vásárolva és drágán eladva szép összegek üthetik a markodat pillanatok alatt. Ne koncentrálj kizárólag a karrierépítésre, mert dolgos kis emberkéid könnyen belefásulnak ebbe. Mint gondolom, rájöttél már, a játékban nincs szabad- vagy munkaszüneti nap, minden reggel vár reád a meló. Egy-egy napra azonban szabadságot adhatsz magadnak, de vigyázz, két egymás utáni napon lazsálva kinn találod a szűrödet a munkahelyedről tekintet nélkül a beosztásodra, ahogy eddig tapasztaltam.

Nagyjából ennyi információ fér bele a rendelkezésemre álló három oldalba, ez elég lehet ahhoz, hogy sikeres életutat futhass be a Maxis által létrehozott virtuális világban. Ja, el is felejtettem, ha unod már az ötvenes évek zenéjét, amely a hangládákból szűrődik ki a játék során, nyugodtan másold kedvenc mp3 formátumú zenéidet a Music\Stations alkönyvtárba, Simék boldogan táncra perdülnek bármilyen muzsika hallatára.

Jó játékot, boldog életet mindenkinek!
Végigjátszás

Út a döntőig


Valaha régen, azokban a békés boldog nyolcvanas években született a kor sikerszámítógépére (igen, a C64-re) az a játék, mely a �Little Computer People� címet viselte. Ebben egy kis kulipintyó lakóit kellett rögös életútjukon továbbnoszogatnunk: etethettük, gondozhattuk, vagy akár tüntetőleg sorsára is hagyhattuk őket. Meglehetősen fura kis program volt ez, a legtöbben kétszer töltötték be csupán: először és utoljára, de én imádtam. Tíz év elhussant, majd híre jött, hogy valaki ismét elszánta magát, és nekivágott a program elkészítésének, melyben semmit nem kell majd csinálnunk, tulajdonképpen nem is játszhatunk, �csupán� az általunk életre hívott emberkéink mindennapjainak, boldog és keserű pillanataiknak szüntelen figyelése lesz az osztályrészünk. 1993-ban Will Wright (aki egyébként a SimCity szülőatyja) fejébe szöget ütött a tény, hogy az eladási listák tetején a számítógépes programok között igen előkelő helyen szerepelnek az ún. �home design�, (azaz lakástervező) szoftverek, melyek fajukat tekintve leginkább a CAD (Computer Aided Design - számítógéppel segített tervezés) szoftvercsalád a köznép által is fogyasztható válfajába sorolhatók. Ezekből sok ezer darab kelt el világszerte, Wright azonban megállapította, hogy a vásárlóknak csak jelentéktelen százaléka használja őket rendeltetésszerűen, azaz lakásaik át-, illetve felépítésének előkészítésére. Elmorfondírozott azon, hogy oly sokan kizárólag játékként kezelték ezeket a programokat, és ekkor plántálódott el termékeny képzeletében a The Sims megalkotásának gondolata, melyben nem csak egy ház felépítéséhez és berendezéséhez kapunk szabad kezet, hanem a lakók sorsának, életük minden pillanatának megkomponálása is ránk vár.

Hogyan éljük mások életét?


Nem könnyű eldönteni, hogy műfaját tekintve hova is sorolhatjuk: Tamagochi, virtuális babaház, esetleg a Maxis méltán patinás hírű sorozatának legifjabb tagja, a Sim Family lenne? Nem, azaz inkább nem csupán, ezeknél valahol sokkal több. A sztorija egészen eredeti, mégis banálisan hétköznapi ötletből fakad. A téma úgymond az utcán hever, mindannyian minden percünket vele töltjük, azaz élünk. És most, íme, a hatalom a kezünkbe kerül, élet és halál urai leszünk, a hétköznapi emberek sorsa feletti totális ellenőrzés lehetősége virrad ránk. Megtehetünk bármit, amit kényünk-kedvünk diktál, amihez a valós világban nincs elég tehetségünk vagy merszünk, lehetünk kongresszusi képviselők, de akár a sötét oldalt választva bűnözőként is megpróbálhatunk egzisztenciát teremteni magunknak.

Első lépésként az ígéretes intro után kísérleti egereink karaktereinek kialakítása vár ránk. Először háromféle bőrszín, kétféle életkor (gyerek, felnőtt) és a két legelfogadottabb nem közül kell választanunk, majd szemügyre vehetjük a megjelölt tulajdonságokkal rendelkező delikvensek sorát. A hajszín, az öltözködés és a testalkat alapján kell még egyszer górcső alá vennünk a jelentkezőket, hogy végül az ideális személy különböző egyéni tulajdonságainak beállítása után (energikusság, tisztaság, kapcsolatteremtő képesség stb.) elfoglalhassa helyét családunkban. Az asztrológia sorsformáló hatásai mellett hitet tevők a 12 csillagjegy szerint előre beprogramozott "viselkedéscsomagok" közül is választhatnak kedvük szerint. Ez után ki kell választanunk szerény anyagi javaink figyelembe vételével, hogy a felajánlottak közül melyik házat képzeljük el leendő otthonunkként. A későbbiekben akár teljesen át is építhetjük fapados viskónkat, amint jó állást kifogva a nagy mani ránk zúdul, de akár már az elején az alapoktól magunk teremthetünk tetőt a fejünk fölé, ha egyik kulcsra kész házikó sem felel meg kényes ízlésünknek. Ezt a lakberendezés áldásos feladata követi. Itt aztán (a pénztárcánkon kívül persze) az ízlésünkre van bízva minden, a The Sims végtelen lehetőségeinek tárháza ekkor nyílik meg talán először igazán. Rengeteg bútor és elektromos eszköz sorakozik a raktárak polcain, viszont minőségükkel egyetemben az áruk is arányosan növekszik, kezdeti 20000 dollingerünk amúgy is megcsappant maradványa bizony nem lesz elég arra, hogy rögtön az elején luxuskörülményeket teremtsünk magunknak, a plazmatévé helyett érdemes először valami hagyományos zajládát állítani a fal mellé.

Sikeres életvitelünkhöz bizony sok apróságra kell egyszerre figyelnünk: ennünk, innunk, aludnunk (és egyebeket...) kell rendszeresen, és a pihentető szórakozás perceiben sem árt észben tartanunk, hogy minden nap reggel bizony vár minket a munka! Nem árt, ha némi időt ráfordítva néha új ismeretek elsajátításán is fáradozunk, mert így a jövedelmezőbb állások betöltésének lehetősége nyílik meg előttünk (ha például a főszakácsi hivatást pécézzük ki magunknak az egyik jó nevű étteremben, nem árt, ha első lépésként megtanulunk főzni!). A pénz pedig sosem elég. Érdemes lehetőségeink szerint mindenből mindig a legdrágábbat megvennünk, mert az igényeinket a jobb minőségű eszközök jobban és gyorsabban kielégítik, mint olcsóbb társaik. Megvásárlásukkal nagyobb költségbe verjük magunkat ugyan, viszont itt, a Simvilágban a �tájmizmani� elve maximálisan érvényes, mert az idő lesz a legdrágább kincsünk. A plazmatévét például lényegesen kevesebbet bámulva is a gyönyörök olyan áradata zúdul ránk, hogy napi "kötelező" tévézésünk ideje a töredékére csökken, a fennmaradó időben pedig egyéb hasznos tevékenységet folytathatunk. A közkedvelt szappanoperák fordulatai és témái is helyet kapnak a játékban, tanúi lehetünk kis teremtményeink szerelmeinek, boldogságának, csalódásának, elkeseredésének, sőt halálának is abban az esetben, ha gyagyás kegyencünk például puszta kézzel, hozzáértés nélkül nekiáll megreparálni lerobbant tévéjét (ekkor megkapjuk a "Drót végén széndarab, mi az?" talányának megfejtését is egyben...). Természetesen, ha körülményeink rendezetté válnak, a szilárd anyagi alapokra támaszkodva akár gyermekáldást is kérhetünk házunkra. Nem lesz alkalmunk a kisded megalkotásának legizgibb tíz percét megélni (a programozók szemérmesek), utódunk egyszerűen az ölünkbe hull. Bármennyire is szabad kezet kaptunk megalkotásuk során, Simjeink saját lélekkel rendelkeznek. Előfordulhat, hogy valaki első pillantásra gyűlölni fogja szomszédját, bármit is tesz a szerencsétlen ezt megváltoztatandó. Sértődékeny, érzékeny, könnyen dühbe guruló ismerősökkel leszünk körülvéve, vagy barátságos hippik vernek tanyát a szomszédban, akiknél mindig "heppi" a hangulat? Nem tudni előre, épp ez teszi megunhatatlanná a kis lélekszámú közösség megfigyelését.

 

 
BEJELENTKEZÉS

zahe

BEJELENTKEZ

ÉS_MÁS

-bejelentkezés

-vezérlő

-óra

-látogatottság

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
G-MAIL
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
HÁTTÉRZENE
 
Hírek
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
jó oldalak
 
Ajánló
2021. Július
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Szavazz
Lezárt szavazások
 
mik legyenek az oldalon
Lezárt szavazások
 
CHVIX

CHAT VICC

-chat

-vicc

 
chat
Itt szólhatsz hozzá az oldalhoz (AKÁRMIT)
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
heti VICC

HETI VICC


4.HETI

Szőke és a barna nő bemegy a kocsmába. Egy óra múlva a szőke totál részegen jön ki barátnője segítségével.
Barna:
- Szerintem ne ülj kocsiba, menj inkább busszal!
- Nem jó - feleli a szőke - túl kicsi a garázs!

5.HETI

- A nők olyanok, mint a pizza. A húsos jobb, mint a gombás.

 

A heti viccet ezenel havivicé nyilvánítom.

további heti viccek:

VICCEK

 
Naptár
2021. Július
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Zene Lejátszo

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
 
reklám

Nyereményjáték részletekrt kérdezz a vendégkönyvbe

 

 
Jó animék

Bleach:

 

 
ne szórakozz zohannal
 
animecritics

Animecritics

Araki-Member

 
megújultunk
Megújultunk!!
Szerinted mien az új stílus?

zsír (új)
Nem kegyetlenül kurva rossz hanem aránylag szar
én szeretem a chipset
1 mázsa parizel
az élet értelme 42
király
rosszabb mint az előző
az előző nem volt jobb hanem rosszabb
a véleményem szerint ez naggyon fályn
na neszórakozzá velem méghogy új stílus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hirdetőfal
 
stílus

 < CSS Codes

 
mi az a tartalom ami legjobban megfog benneteket az oldalon???
Ha per/ jelt látsz írdd meg a vendégkönyvbe mékre gondoltál:D
Neked mi tetszik/ tetszene?A tartalomból mit hagyjunk/ mi legyen több a weblapon

Jáj hát olyan kis szép meg vannak cukcsi dolgok főleg mióta a stílus ilyen szexi!
Az oldalon minden elmegy vagy jó szinten van/tetszik nekem így
A letöltések (most lesznek újak)
1cerűen miden ami polyélynos
Emeljétek ki a gém-eket!
Emeljétek ki az animéket!/Az animékről az a megkezdett cumó!
Emeljétek ki a vicceket/humoros képeket
Videók gyűjteménye legyen sokkal nagyobb! (anime részek/vicces videók)
A még be nem teljesített zene legyen jóval több( mp3/midi letöltések )
Az idióta szövegek szavazások és más zaheságok legyenek létszám fölényben :D
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Zahe oldal Lábléc

zahe
apróbetűs rész: oldal megtekintése humortalanok számára nem ajánlott... heljesírási hibákér felelősséget nem vállalunk... ez az oldal szerzői jogvédelem alatt áll és csak othoni lejátszásra engedélyezett.az oldal kép és hamganyagának részéről és egészéről másolatot készíteni TILOS(kivéve az engedélyemmel)ennyi...további infó/kérdés/estébé: zahe7@citromail.hu
 

 

Írásaim, Verseim, Gondolatok ~ Norina Wallace Oldala    *****    Egy párkapcsolati elemzés,összehasonlítás,segít abban, hogy harmonikus, biztonságos döntést hozzál, felelõsen és idõben!    *****    A születési horoszkóp olyan információkhoz juttat, amelyek fontosak, fejlõdésünkhöz,valamint, egészségünk megtartásához!    *****    and i know now that this world will never be enough    *****    Rendeld meg születési horoszkópod és a 3 éves ajándék elõrejelzésed, nagyon sok segítséget kaphatsz a továbbiakhoz!!!!!!    *****    Rendkívül részletes személyiség és sors analízis + 3 év elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Rendeld meg most! Kattints    *****    "A mágia se nem rossz, se nem jó. Csak az a fontos, mire használod." - SZEREPJÁTÉK    *****    KONOHA.HU - Naruto és Shippuuden rajongói oldal és fanfiction. - KONOHA.HU - KONOHA.HU - KONOHA.HU - KONOHA.HU - KONOHA.    *****    Blog, regények, hangulatok, zenék, vagyis minden, ami egy kicsit én, egy kicsit Nova-Time    *****    Vannak ésszel megmagyarázhatatlan dolgok. Ilyen a halál, a mágia és a végzet. FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK, mert játék az élet :)    *****    Vannak ésszel megmagyarázhatatlan dolgok. Ilyen a halál, a mágia és a végzet. - FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK, mert játék az élet    *****    SKAM - SKAM France (S08) - wtFock (S05) - Druck - SKAM Italia és a többi! Folyamatosan bõvülõ magyar tartalmak! - SKAM    *****    "amit Ava Morris akar, azt Ava Morris megkapja, még holtában is"    *****    "a varázslat mindig megköveteli az árát"    *****    "Más kérdés, vajon milyen sokáig lehet mindkét végén égetni ugyanazt a gyertyát, mielõtt teljesen leég."    *****    "Az Elsõk bástyaként állnak a város lakói és az õket fenyegetõ természetfeletti csapások között."    *****    Cameron Ward, a mosoly mögött rejtõzõ ármány. Csak ne feledd: jobb, ha sosem fordítasz hátat neki. - canon karakter    *****    Üdvözlöm! Tetõ felújítás elött áll? Nem találta meg a megfelelõ szakembert? Nézze meg a weboldalam! Ács-Tetõfedõ mester    *****    THE HANDMAID'S TALE - Egy szerepjáték a Szolgálólány meséjének világában - THE HANDMAID'S TALE    *****    FRPG, különleges történetek, számtalan választható karakter, önálló cselekményszálak, lelkes csapat. Csatlakozz!